Joka muuten näkyi aika ajoin tänäänkin. Osan aikaa Lukko oli pelillisesti selkeästi edellä.Joo joo, ”kaikki pitää voittaa”, mutta mielestäni Ilves vähän väisti luodin nyt. Lukko oli heikko, mutta heillä oli potentiaali olla kova.
Noh empä tiedä. Tämä palstalla jo käsitteeksi noussut "pahin KalPa" on kuitenkin hävinnyt 3 kertaa Pelicanssille, jota kaikki pitävät "heittopussinokkina" (keksin muuten itse ihan äskön) ja helpoimpana vastuksena.Mun matikkapäällä kyllä Kalpa vaikuttaisi "pahimmalta" vastustajalta välierissä. Lukosta jos puhutaan niin joo ehkä olivat useemmassa pelissä hallinnassa mutta eivät oikeasti osanneet voittaa kahta kertaa enempää noin flegmaattista IFK:ta vastaan? Olisi ollut ihan suupala Ipalle. Tänäänkin IFK pelas kunnolla noin 10min verran ja voitti.. Taponen tietysti ollut aika timanttia ainakin joka pelissä mitä mää oon nähnyt.
Ennen mattilan jatkoaika maalia olivat todella pahassa kipsissä sen jälkeen aukes ja peli näytti ihan erilaiselta jos olisivat tämän sarjan voittanu niin vastaan olisi tullut aika kova lukko ei olisi ollut mikään suupala ilvekselle.Mun matikkapäällä kyllä Kalpa vaikuttaisi "pahimmalta" vastustajalta välierissä. Lukosta jos puhutaan niin joo ehkä olivat useemmassa pelissä hallinnassa mutta eivät oikeasti osanneet voittaa kahta kertaa enempää noin flegmaattista IFK:ta vastaan? Olisi ollut ihan suupala Ipalle. Tänäänkin IFK pelas kunnolla noin 10min verran ja voitti.. Taponen tietysti ollut aika timanttia ainakin joka pelissä mitä mää oon nähnyt.
Edit: Ja en siis ole kovin huolestunut että Kalpalle häviämisestä.
Joo. Mutta ei mua toi Lukko sen enempää vakuuttanut, tai IFK, tai Pelsut. Vähän myöhässä lisäilin tohon edellisen viestin perään että ei se Kalpakaan nyt niin paljoo mua huolestutaNoh empä tiedä. Tämä palstalla jo käsitteeksi noussut "pahin KalPa" on kuitenkin hävinnyt 3 kertaa Pelicanssille, jota kaikki pitävät "heittopussinokkina" (keksin muuten itse ihan äskön) ja helpoimpana vastuksena.
Lisäksi heidän ykköskassari on telakalla ja tuo Rahm ei ole vakuuttanut alkuunkaan.
Kopkop*
Tää pitää nähdä mahdollisuutena, edes toisen pelin ryöstö vieraissa olis kova juttu ja sitten kotona rokki soimaan.Aika mielenkiintoinen ohjelma välierissä. 1ja 2 peli peräkkäisinä päivinä vieraissa sit 4 päivää taukoo ja 3 kotiottelua.
Ja kipsin aukeemisen jälkeen hävisivät IFK:lle joka alkoi pelaamaan 57min kohdalla. No mut myönnän että suupala oli ehkä vähän liioittelua. Ei tässä tosiaan kukaan muu aiheuta miettimistä hirveästi kuin tuo naapuri.Ennen mattilan jatkoaika maalia olivat todella pahassa kipsissä sen jälkeen aukes ja peli näytti ihan erilaiselta jos olisivat tämän sarjan voittanu niin vastaan olisi tullut aika kova lukko ei olisi ollut mikään suupala ilvekselle.
Ei ei ja ei enään voi käydä ” tuuria” meillä vastustajan mieluisuudessa ensin jännitettiin onko Ifk sijalla 7, ei ollut kuin ihmeen kaupalla. Sitten vältettiin Kärpät Ja TPS. Nyt vältettiin Lukko.Huomenna jännä päivä. Toivon Pelsuja niinku suurin osa ilmeisesti tällä
Joo joo, ”kaikki pitää voittaa”, mutta mielestäni Ilves vähän väisti luodin nyt. Lukko oli heikko, mutta heillä oli potentiaali olla kova.
Aika mielenkiintoinen ohjelma välierissä. 1ja 2 peli peräkkäisinä päivinä vieraissa sit 4 päivää taukoo ja 3 kotiottelua. Ei välierissä oo ikinä ollu tollasta taukoo.
Eikös jossain ollut jotain myös Jatkolan mahdollisesta paluusta?Maalivahtien taistossa Ilves tulisi tuon viemään aika selkeästi kun Rahm siellä KalPalla pelailee.
Monella tuntuu olevan ihmeellistä vähättelyä Kalpan tasosta. Jäikö kohtaamiset runkosarjassa näkemättä ja heitellään mutulla juttuja, vai mistä tämä kumpuaa?
Maalivahtien taistossa Ilves tulisi tuon viemään aika selkeästi kun Rahm siellä KalPalla pelailee.