Syväänpä on juurtunut alemmuuskompleksi, jos täällä joku KalPa pelottaa.
Ei mua ainakaan mikään pelota yhtään. Ilves on mun mielestäni sarjan TOP2-joukkue ja toiseksi todennäköisin mestari.
Mä vain yritän sanoa, että KalPa on paras näistä muista mukana olevista/olleista. Oon kehunut KalPaa koko kauden ja se perustuu ihan objektiiviseen ja melko kattavaan analyysiin, jossa on tukena muutakin merkittävää aineistoa kuin omat silmät, jotka nekin nähneet KalPan otteluita todennäköisesti moninkertaisesti enemmän kuin valtaosa niistä, jotka KalPaa vähättelevät.
Mä oon nimennyt KalPan Tapparan jälkeen toiseksi pahimmaksi vastustajaksi jo pleijareiden alussa. Ei sitä mielipidettä tarvitse muuttaa nyt, kun KalPa on edelleen mukana ja ollut pelillisesti omassa sarjassaan reippaasti edellä.
Ei tässä mitään pelätä. Välieriin on odotettavissakin tasokas vastus. Tällä kertaa on mahdollista, että sinne saadaan paistina Pelicans, mutta jos tulee monta astetta kovempi KalPa, niin sitten tulee.
EDIT: Jos Jatkolan kausi tosiaan ohi, niin se muuttaa toki. Siitä ollut liikkeellä kahdenlaista tietoa.