Harmi ettei vuoden takaisia pysty oikein tarkistamaan että mikä oli KalPan kerroin vuosi sitten 0-2 tilanteessa. Toki nuo KalPa-sarjan pelit olivat aika -keleesti tiukempia otatuksia vs. nyt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Harmi ettei vuoden takaisia pysty oikein tarkistamaan että mikä oli KalPan kerroin vuosi sitten 0-2 tilanteessa. Toki nuo KalPa-sarjan pelit olivat aika -keleesti tiukempia otatuksia vs. nyt.
Joo, en mäkään tarkkaan muista.Harmi ettei vuoden takaisia pysty oikein tarkistamaan että mikä oli KalPan kerroin vuosi sitten 0-2 tilanteessa. Toki nuo KalPa-sarjan pelit olivat aika -keleesti tiukempia otatuksia vs. nyt.
Joo, en mäkään tarkkaan muista.
Nyt Ilvekselle laskettu välierään 78% ja mestaruuteen 56%.
Tämä tarkoittaa, että tässä vaiheessa Ilves on laskettu mahdolliseen finaaliin 72% suosikiksi.
En tykkää tästä yhtään
En tykkää tästä yhtääntai no oikeastaan tykkään kyllä vähän... Mutta huonoja chakroja tulee näistä.
Ollaan hiljaa niin saadaan kalaa......
Missä vaiheessa kevättä uskaltaa sanoa sen mitä moni jo ehkä vähän miettii
Et perkele sano!Missä vaiheessa kevättä uskaltaa sanoa sen mitä moni jo ehkä vähän miettii
No ehkä ihan nopeasti voi huomisen jälkeen vilkaista... Riippuu toki vähän....Jätetään nää tähän, ei edes kurkisteta enää![]()
Jos aletaan tähän, niin hävitään tää sarja vielä. Nyt hiljaa kaikki ja katsotaan miten käy. Karma käy aina.Missä vaiheessa kevättä uskaltaa sanoa sen mitä moni jo ehkä vähän miettii
Jos aletaan tähän, niin hävitään tää sarja vielä. Nyt hiljaa kaikki ja katsotaan miten käy. Karma käy aina.
Tarkoitin, jos nyt aletaan oleen jo ”voittajia” niin nopeasti tilanteet kääntyy. Ehkä oli väärään viestiin vastattu, mutta sitä tarkoitin.Miten toi karma toimii? Mietin, että kun varmaan kaikkien välieräjoukkueiden kannattajista löytyy niitä, jotka ovat jossain vaiheessa nyt uskoneet mestaruuteen ja ehkä kirjoittaneetkin jotain kovin luottavaista ja vähintään ajatelleet, niin miten se karman kohde valitaan?
Äkkiseltään tuntuu kovin itsekeskeiseltä ajatukselta, että juuri me olisimme se, johon karma keskittyy: jonka se tuomitsee tai pelastaa. Tulee vähän mieleen uskontojen epäloogisuus aate- ja yksilötasolla![]()
Tarkoitin, jos nyt aletaan oleen jo ”voittajia” niin nopeasti tilanteet kääntyy. Ehkä oli väärään viestiin vastattu, mutta sitä tarkoitin.
Joo. Itse olen sellainen, että ajattelen kaiken aina huonoimman lopputuloksen kautta. Pitäisi opetella nauttimaan ja elämään hetkessä.No vähän vain hassuttelin ajatuksella, ei sen kummempaa. Mä en tosiaan usko, että mikään on meidän tekemisestämme kiinni, mutta se on tietysti selvää, että todella kaukana mistään mestaruudesta vielä ollaan ja käynnissä olevakin sarja voi pian olla vaikka tasan.
Nautitaan kuitenkin joka hetkestä, eikä vain pelätä menettämistä. Mä oon aina ajatellut niin, että niitä hetkiä joista on jo nauttinut, ei mikään enää pois vie, vaikka tulevaisuus olisi huono. Samasta syystä jokainen runkosarjavoittokin on nautinto, vaikka vielä vähemmän silloin on mitään jaettu kuin nyt. Tätäkään hetkeä, jolloin johdettiin kaudella 25-26 Tapparaa välierissä 2-0 ei juuri tasan tällaisena tule enää koskaan eteen. Kaikki irti siis!
Vaikee päätös mouhoilla edessä.Pakkohan Tapparan on laittaa Heljanko maalille huomenna. "Liigan parhaan maalivahdin" kautta he voittavat jos voittavat.
Sitten taas Metsola, eikös Ilves Ratisen johdolla viime vuonna ampunut reikäjuustoa erityisesti viimeisessä pelissä? Vai muistanko ihan väärin.
'