Brooks sanoi:Ensi kaudeksi Tuokkolan on tehtävä jotakin oman alueen puolustuspelille niin tasaviisikoin kuin alivoimallakin.
Ikurin Vire sanoi:- Tämä oli hyvä alku tälle sarjalle. Varmaan paras ekan kierroksen pleijaripeli, mitä mä olen pelannut koskaan. Ei nämä ensimmäisen kierroksen pelit ole yleensä näin tunnerikkaita. Nythän tuossa oikeasti mentiin, HIFK-kapteeni Toni Söderholm näki.
Lämmittää nää Söderholmin sanat, mutta huomenna Ilves jyrää ja tasottaa sarjan!
toskala sanoi:Ikurin Vire sanoi:- Tämä oli hyvä alku tälle sarjalle. Varmaan paras ekan kierroksen pleijaripeli, mitä mä olen pelannut koskaan. Ei nämä ensimmäisen kierroksen pelit ole yleensä näin tunnerikkaita. Nythän tuossa oikeasti mentiin, HIFK-kapteeni Toni Söderholm näki.
Onpahan siellkäin sentään joku ihan oikea lätkäjätkä eikä pelkkä kitisevä itkupilli
Masce sanoi:toskala sanoi:Ikurin Vire sanoi:- Tämä oli hyvä alku tälle sarjalle. Varmaan paras ekan kierroksen pleijaripeli, mitä mä olen pelannut koskaan. Ei nämä ensimmäisen kierroksen pelit ole yleensä näin tunnerikkaita. Nythän tuossa oikeasti mentiin, HIFK-kapteeni Toni Söderholm näki.
Onpahan siellkäin sentään joku ihan oikea lätkäjätkä eikä pelkkä kitisevä itkupilli
Erottaa selvästi ne, jotka ovat olleet mukana silloin, kun HIFK oli oikeasti brändinsä mukaan iso ja paha. Oi niitä aikoja...
Masce sanoi:toskala sanoi:Ikurin Vire sanoi:- Tämä oli hyvä alku tälle sarjalle. Varmaan paras ekan kierroksen pleijaripeli, mitä mä olen pelannut koskaan. Ei nämä ensimmäisen kierroksen pelit ole yleensä näin tunnerikkaita. Nythän tuossa oikeasti mentiin, HIFK-kapteeni Toni Söderholm näki.
Erottaa selvästi ne, jotka ovat olleet mukana silloin, kun HIFK oli oikeasti brändinsä mukaan iso ja paha. Oi niitä aikoja...
Sai ranteeseen osumaa.Battery sanoi:Mitä muuten Kesselille tapahtui kun ei jossain vaiheessa pelannut?
Dirty deed sanoi:Kyllähän tuomarit aika kujilla oli. Linja vaihteli kovasti ja virheitä tuli. Mutta ei ne kyllä tuomareihin kaaduttu --
vilperi sanoi:Dirty deed sanoi:Kyllähän tuomarit aika kujilla oli. Linja vaihteli kovasti ja virheitä tuli. Mutta ei ne kyllä tuomareihin kaaduttu --
Äläs nyt DD. Tunnetusti liigalla ja etenkin tuomareilla on salaliitto Ilvestä vastaan kaudesta toiseen. Ja fanitkin pitäisi vielä ruoskia.
Tupsukorva35 sanoi:Ottakaapa huomenna rantapallot mukaan. Huomenna niille on nimittäin käyttöä!
...
Prophet sanoi:... Täysi rähinä päälle ja lopuksi katsellaan, mihin se riitti. Pidetään kiinni siitä, että isojen valojen itkijäeukot joutuvat maksamaan kunnon hinnan mahdollisesta jatkopaikastaan. Enempää en osaa Ilvekseltä tässä vaiheessa vaatia.
...
vihree keltane sanoi:Kyllä iltalehti osaa, katsokaa kuvateksti http://m.iltalehti.fi/smliiga/2015031419358718_sm.shtml