IhanJuniori
Junioripelaaja
Ei mulla ole edes mitään asiaa, mutta tulin nyt sanomaan vain, että alusmakkara? Siis, että ALUSMAKKARA?
Ilves podcast - Etteks te käytä alusmakkaraa, hä?!?Ei mulla ole edes mitään asiaa, mutta tulin nyt sanomaan vain, että alusmakkara? Siis, että ALUSMAKKARA?
Ja tilanteita on erilaisia. Tuolla Raskin 70-pelin kaudellaan Boston pelasi loppuun asti henkensä edestä pleijaripaikasta jota ei saanut.
Muut maalivahdit olivat Svedberg ja Subban. Koko jälkimmäisen puolikkaan juostiin paikkaa kiinni.
Seuraavat pari kautta mentiin samalla mallilla. 15-16 jäivät myös pleijareista ja 16-17 ulos Ottawan pudottaessa kuudessa pelissä.
Sitten kaveriksi Halak ja pelimäärät alas, siihen ensin yhtä kierrosta pidemmälle ja seuraavalla finaaleihin.
Oli kyllä loistava jakso, mukavasti meni lumitöitä tehdessä. Näitä lisää jatkossa, itse en kerennyt kysymystä esittämään.
Mites ton alusmakkaran kans jos sattuu kaapis oleen useempaa lajia, ni meneekö kombona vai pitääkö olla samaa ku päällysmakkara ?
Ps, olin muuten yllättyny et joku teistä fanittanu Kamppuria. Pidin teitä vähä nuorempina ettette muistasi Kamppurin peliaikoja.
Täysin sama täällä eilen.Oli kyllä loistava jakso, mukavasti meni lumitöitä tehdessä.
Tällainen sivitystä ja nokkeluutta testaava yksinkertainen kysymys kuin:
Mikä on elämän tarkoitus?
Jos oikea vastaus tulee, lupaan kuunnella jokaisen Ilves Podcastin siihen saakka, kunnes a) elän tai b) podcastin tuotanto päättyy.
EDIT: Helpotetaan sen verran, että googlekin voi auttaa alkuun(sivitys), mutta lopullisen oikean vastauksen antaminen jää miehistön nokkeluuden varaan.
Ei paineita, mutta odotan kuulevani oikean vastauksen ensi maanantaina.
Kiitos palautteesta! Ei ollut ehkä huikein hetkemme. Katsotaan, josko joululoma toisi lisää energiaa!Oli kyllä niin nukuttavasti puhuttu jakso että hetki menee että jaksaa antaa mahdollisuuden. Ratamettä nimitys hallistakin oli hauska ehkä muutaman kerran, nyt vain vituttaa.
Hei ystavat hyvat,jattakaa nyt herrajumala Buli rauhaan ja keskittykaa johonkin muihin asioihin ,vai pitaa pahaa Han on teille tehnyt?!
Samaa mieltä, Mikko Buli on ihan asiallinen kaveri, vaikka se ahmiminen aina johtaa ri-buliin. Se on psyykkinen juttu. Vähän niinkuin koko stadi.
Joo takkahuoneen pojat hylkäs foorumin kun jouduin Twitteristä lukemaan.Uusi jakso näemmä tullut.