T_Kuusisto
Vakiokokoonpanossa
Ei pihtailtu julkaisun kanssa, kun uutisia tulee sellasella sykkeellä.
Aiettä kyllä kelpaa. Iltasaduksi tämä jakso ja tulee makeat unet.
Maanantai pilalla mutta sunnuntai pelastettu!
Mä huutelen puskien takaa, että onkohan tän viikon jakso tulossa youtubeen? Ite oon tykännyt kuunnella sen sieltä.
Eli viikko ei alakkaan huomenna.Äänitys ei nyt tänään sitten onnistukaan, lupauksista huolimatta. Pahoittelut vaikeammasta viikon alusta.
Ensi viikolla Morotellaan sitten enemmän.
Viikon päästä maanantaina?Eli viikko ei alakkaan huomenna.
Onko mitään arvioitua viikon aloitus päivämäärää?
Aiheina vahvistukset ja tappioasemassa pelaaminen. Bonussisältönä keskusteltiin Kolppasen kommenteista... Spotifyssa ei näytä olevan vielä, mutta eiköhän se sinnekin tule päivän mittaan. Youtubessa on jo.
Juuri näin. Aika pehmeetä puhetta että pitäisi antaa startit tasan jos meillä oli sellaine kultakimpale käsissä ja toinen ei saanut mitään kiinni.En ole jaksoa kuunnellut enkä myöskään Kopon haastattelua, mutta eikö tilanne ollut se, että Dostal oli NHL -leirillä syksyn ja Kopo oli silloin ykkönen. Ilves otti turpaan oikein huolella siihen malliin, että Kivi sai potkut. Kopoa ei voi kokonaan tappioisya syyttää, mutta eihän voittavaakaan kiekkoa pelannut. Sitten Dostal alkoi olemaan Dostal ja Kopo oli omissa peleissään aika haparoiva. Ei mitään perustetta jakaa otteluita sen enempää kun jaettiin.
Edit. Enkä myöskään näe, että NHL -raha olisi vaikuttanut peliaikoihin mitenkään. Dostal vaan oli niin hyvä, että oli joukkueen etunen mukaista peluuttaa häntä.
Haenko nyt liian kaukaa tän mun teorian, mutta väkisin tuli mieleen tästä Dosty/Kolppanen peluutus jutusta, että olisiko Ilveksen valintaan peluutuksista vaikuttaa se, että nähtiin selvästi Dostalin mahdollisuudet NHL:ssä ja päätökseen on vaikuttanut tämä NHL raha?
Todella kaukaa haettua, mutta en mää tota ihan mahdottomana pitäisi.
Niinkun laitoin se oli todella kaukaa haettuJos jonkun pelaajan kohdalla nähdään selvästi mahdollisuus pärjätä NHL:ssä, niin eikös se silloin ole ihan ylikylän ukko tähän Liigaan ja peluutus selvä asia Mahdollinen NHL raha saattaa vaikuttaa pelaajaa hankittaessa ja sopparista väännettäessä.
Urheilu on lopulta aika yksinkertaista. Toinen vaan on parempi kuin toinen. Tässä kyseisessä parissa ero oli harvinaisen selvä. Eikä se poista sitä tosiasiaa, että Kolppanen on hieno mies. Tuossa kohtaa uraansa hän vain oli selvästi huonompi maalivahti kuin Lukas Dostal.Juuri näin. Aika pehmeetä puhetta että pitäisi antaa startit tasan jos meillä oli sellaine kultakimpale käsissä ja toinen ei saanut mitään kiinni.
Haenko nyt liian kaukaa tän mun teorian, mutta väkisin tuli mieleen tästä Dosty/Kolppanen peluutus jutusta, että olisiko Ilveksen valintaan peluutuksista vaikuttaa se, että nähtiin selvästi Dostalin mahdollisuudet NHL:ssä ja päätökseen on vaikuttanut tämä NHL raha?
Todella kaukaa haettua, mutta en mää tota ihan mahdottomana pitäisi.