Taiteilija
Vakiokokoonpanossa
Nää Ilves podcastit on tosi hyviä. Kiitos tekijöille!!!
Joo! Ja vaikka maksan että saan punakoneen jakson päivän etupeltoon että saan foorumilla kredittiä!Mun tarvis kans tonne s kuusiston populaarin päästä puhumaan pehmeitä..vois joskus jotain paljastaa tulevia siirtoja..hyvää spekulaatiota kuiteskin
Mun tarvis kans tonne s kuusiston populaarin päästä puhumaan pehmeitä..vois joskus jotain paljastaa tulevia siirtoja..hyvää spekulaatiota kuiteskin
Ajatuksena ihan hauska enkä tarkoita vain Punakonetta, vaan olisi mielenkiintoista päästä kuulemaan myös muita foorumisteja podcastin vierailevina tähtinä.
Periaatteessa tuo myös mahdollistaisi ainakin osittaisen anonymiteetin säilyttämisen mikä varmasti on monelle tärkeää.
On me muistettu virvokkeita nauttia edelleen, nykyään vaan pidetään sellainen yhteinen oluenavaustuokio ennen nauhoituksen aloittamistaTäytyy munkin tulla tätä kehumaan. Hyvää juttua ja työmatkoille mukavaa kuunneltavaa!
Joku viime kaudella kritisoi niitä kaljatölkkien suhautuksia, mutta mun mielestä ne melkein kuuluu tämmöisiin takkahuonekeskusteluihin. Toivottavasti niitä virvokkeita muistetaan nauttia vaikka tölkit avattaisiin jo ennen nauhotusta. Rentouttaa ja löysentää kielenkantoja
Päättyneen vuoden viimeinen äänitys ja alkaneen vuoden ensimmäinen julkaistu jakso:
IPC0210: Syyskauden topit ja flopit | Ilves Podcast
Tomi, Santeri ja Markus niputtavat Ilveksen syyskauden TOP3 onnistujat ja epäonnistujat. Lisäksi keskustellaan muun muassa siitä, missä menevät Vainionpää, Rautiainen sekä Maalahti.ilvespodcast.podbean.com
Muistutuksena, että tämäkin jakso löytyy myös Spotifystä, linkki sinne on allekirjoituksessani.
Kiitoksia oikein paljon taas takkahuoneen kolmikolle! Näitä on oikein mukava kuunnella, kun jaksot tulevat suhteellisen pienellä syklillä, niin on aika tuoretta tapahtumaa aiheena!