Tämä kun lävähtäs, niin jesus sentään! King = Malek!
Tämä kun lävähtäs, niin jesus sentään! King = Malek!
Ei ollut mielessä juuri Manowar, mutta tuonkin orkesterin tuotannosta voisi toki jotain soturi teemaan sopivaa löytyä .Anteeksi herra, puhuitteko juuri Manowarista?
Saattaa sieltä ehkä just se yksi kappale löytyä mikä sopis tohon soturi teemaan jos oikein tarkkaan kuunteleeEi ollut mielessä juuri Manowar, mutta tuonkin orkesterin tuotannosta voisi toki jotain soturi teemaan sopivaa löytyä .
Tämä kun lävähtäs, niin jesus sentään! King = Malek!
Itse lähtisin Sabatonin tuotannolla.
Pari omasta mielestä hyvin soveltuvaa biisiä:
Elokuvamusiikissa on taas ehkä se huono puoli, että kliimaksia saa odotella turhan pitkään (onko sellaista tuossa kappaleessa) , kun thunderstruckin jälkeen pitäisi meininki sähköistää periaatteessa heti kättelyssä...Näissä Avenged, Volbeat, Sabaton yms. on ENTISTÄKIN VÄHEMMÄN sellasta sisäänkuulutusbiisissä kaivattua nousujohteisuutta ja kliimaksiin päättyvää elementtiä kuin mitä tossa nyt valitussa elokuvamusiikissa.
Kuunnelkaa omin päin jos iskee, mutta älkää kiusatko muita tommosella äärimmäisen tasapaksuksi tuotteistetulla autotallirockilla.
Tää olis kova, ja samoilla ledivaloilla Thunderstuckin kanssa eikä mitään väsynyttä liekkipaskaa…Tämä olisi kyllä kova! Itse isona Avenged Sevenfold fanina syttyisin. Olisihan heillä tietenkin paljon muitakin hyviä kappaleita mutta ehkä tähän olis helpoin kaikki tehdä.
Tämä. Ei helvetti mitään muricah Metallica-kopioita tai jotain Tanskalaista vouvaajaa.Näissä Avenged, Volbeat, Sabaton yms. on ENTISTÄKIN VÄHEMMÄN sellasta sisäänkuulutusbiisissä kaivattua nousujohteisuutta ja kliimaksiin päättyvää elementtiä kuin mitä tossa nyt valitussa elokuvamusiikissa.
Kuunnelkaa omin päin jos iskee, mutta älkää kiusatko muita tommosella äärimmäisen tasapaksuksi tuotteistetulla autotallirockilla.
Noh..Onneksi Sissäntulobiiseillä mestaruuksia voiteta
Tuossa None Shall Live -kappaleen orkesteriversiossa jännitys kasvaa alusta 1:12 asti. Sen jälkeen siinä on pieni suvantovaihe, jossa Hintsanen kuuluttaa joukkueen jäälle biisin noustessa ajassa 1:30 jälleen mahtipontiseksi. Siinä se kliimaksi on, jos sellaiseksi sitä haluaa nimittää.Elokuvamusiikissa on taas ehkä se huono puoli, että kliimaksia saa odotella turhan pitkään (onko sellaista tuossa kappaleessa) , kun thunderstruckin jälkeen pitäisi meininki sähköistää periaatteessa heti kättelyssä...
Tuossa None Shall Live -kappaleen orkesteriversiossa jännitys kasvaa alusta 1:12 asti. Sen jälkeen siinä on pieni suvantovaihe, jossa Hintsanen kuuluttaa joukkueen jäälle biisin noustessa ajassa 1:30 jälleen mahtipontiseksi. Siinä se kliimaksi on, jos sellaiseksi sitä haluaa nimittää.
Periaatteessa hieman samanlainen rakenne alussa kuin Deutschlandissa, jossa on syntikka- ja kitarariffejä noin 40 sekuntia ja sitten vajaan 10 sekunnin nostatus rummuilla ennen kuin biisi lähtee koko bändin voimin ja rumpukompin kanssa käyntiin.
Deutschlandin etu moneen muuhun metallibiisiin verrattuna on, että siitä on jo valmiiksi tarjolla instrumentaaliversio. Eeppisessä elokuvamusiikissakaan ei yleensä ole sanoituksia ja siten se sopii hyvin sisääntulomusiikiksi, jossa vain sävelet määrittävät tunnelman, eikä biisin sanoitus ohjaa mihinkään suuntaan. Esimerkiksi laulettu Deutschland ei välttämättä olisi koskaan päätynyt Ilveksen sisääntulobiisiksi. Miksi Ilves saapuisi jäälle juuri saksankielisen biisin saattamana?