Haaralalla alkaa kyllä olemaan jo King Kong selässään mitä tulee pelitilanne maalin tekemiseenMielenkiintoisia matseja tulossa. Toivottavasti vahva formi kantaa myös kovia vastustajia vastaan.
Haarala ei vieläkään saanut ketsuppia ulos pullosta. Hienosti kyllä pääsee paikoille, mutta ei vaan uppoa
Muuten veikkausin itsekin, mutta jos noita Haka-faneja on 500 hengen karsinassa säälittävät 50 niin el valitettavasti mene 8000 rikki.Ihana ilta tiedossa. Veikkaan kasilla alkavaa yleisömäärää ja vähintään neljää maalia. Olut virtaa ja Tammela on kaunis.
Toki en itsekään satunnaisena vieraspaikkakunnalla matsiin menijänä ottaisi kyllä paikkaa mistään fanikarsinasta. Siellä tehdään kaikkea muuta kuin katsotaan itse peliä. Pelin katsominenhan pelissä on se päätarkoitus.Muuten veikkausin itsekin, mutta jos noita Haka-faneja on 500 hengen karsinassa säälittävät 50 niin el valitettavasti mene 8000 rikki.
Haka-faneista monet asuvat Tampereella ja heillä taitaa olla tapana ostaa lippu sattumanvaraisesti yleisöstä. Voisivat kyllä mennä sinne omaan karsinaansa, jotta yleisöön jäisi enemmän tilaa Ilveksen kannattajille.
Joo, siellä saattaa joku vaikka kannustaa. Kamalaa.Toki en itsekään satunnaisena vieraspaikkakunnalla matsiin menijänä ottaisi kyllä paikkaa mistään fanikarsinasta. Siellä tehdään kaikkea muuta kuin katsotaan itse peliä. Pelin katsominenhan pelissä on se päätarkoitus.
Siellä tehdään kaikkea muuta kuin katsotaan itse peliä.
Samba Benga -> Ilves ***
"Samba Benga - Player profile
Tepsin viime kauden Ykkösen ymmärtääkseni parhaana pidetty toppari ilman sopimusta."
Nyt ei tainnut olla, kun suurin osa hävisi sieltä kesken pelin.Kyllä vieraskarsinassa on aivan huikea fiilis seurata ottelua! Suosittelen kokeilemaan.
Tämä oli kyllä erikoinen juttu. Tekisi mieli kaivaa Ruudun lähetyksestä kuvaa ensimmäiseltä ja toiselta puoliajalta, mutta enpä taida nyt jaksaa tehdä sitäNyt ei tainnut olla, kun suurin osa hävisi sieltä kesken pelin.
Puolet hakapeliitoista joutu huhujen mukaan putkaan ja loput nous yläriveille istumaan protestina.Nyt ei tainnut olla, kun suurin osa hävisi sieltä kesken pelin.