Ilves Veikkausliigassa 2024 - takaisin Tammelaan, takaisin Eurooppaan

Urho Kaleva Kekkonen

Luottopelaaja
Viestejä
1 837
Tänään tasan kymmenen vuotta sitten Ilves hävisi Ykkösen kotiottelunsa Tammelassa PK-35 Vantaalle. Huomenna samalla paikalla pelataan europeli Djurgårdenia vastaan. Vaikka kaikki tässä seurassa on paskaa, niin ainakin voi sanoa, että eteenpäin on menty.
Ketä vastaan kymmenen vuoden päästä sitten? Manua?
Ala-Myllymäki ollut näiden pelien kokoonpanossa ainakin 2014 ja 2024, mahtaisiko olla myös seuraavan matsipäivityksen aikana?
 

WillieGunn

Luottopelaaja
Viestejä
3 760
Virtanen loukkaantu HJK pelissä. Sen jälkeen Seppä on pelannut 3 peliä Veikkausliigaa ja europeissäkin, pl ne yhdet rankut, on kantanut vastuuta. Seppä hankittiin 13.7, eli alle kuukausi sitten. Kuka ennen tätä hankintaa olisi vastuuta kantanut? Tuli Seppä vähän kuin "kreivin aikaan". Väittäisin, ettei Virtanen pelaa vielä sunnuntainakaan.
 

Lima

Luottopelaaja
Viestejä
1 194
Virtanen loukkaantu HJK pelissä. Sen jälkeen Seppä on pelannut 3 peliä Veikkausliigaa ja europeissäkin, pl ne yhdet rankut, on kantanut vastuuta. Seppä hankittiin 13.7, eli alle kuukausi sitten. Kuka ennen tätä hankintaa olisi vastuuta kantanut? Tuli Seppä vähän kuin "kreivin aikaan". Väittäisin, ettei Virtanen pelaa vielä sunnuntainakaan.
Ja taidat olla oikeassa. Eikö Virtanen ole pelikiellossa.
 

WillieGunn

Luottopelaaja
Viestejä
3 760
Ja taidat olla oikeassa. Eikö Virtanen ole pelikiellossa.

Oli Oulun pelissä. Tuskin enää. Mutta ei pelannut Djurgården pelissäkään, vaikka on monesti jo puheissa ollut "pelikunnossa". EDIT: esim Djurgården ennakossa 100% kunnossa oli ;)
 

harkkapilli

Luottopelaaja
Viestejä
2 133
Virtanen sai VPS-ottelussa suoran punaisen, josta tulee kahden ottelun pelikielto. Myös Palloliiton tulospalvelu kertoo samaa.

1000072742.png


Virtasen lisäksi myös Joona Vetelin korttitili tuli täyteen Oulussa ja hän huilaa MIFK-ottelun.
1000072740.png
 

Torski

Tähtipelaaja
Viestejä
11 522
Siis Ulundu ja Stjooppin sivussa jonkun aikaa. Meinaako futisTillu, ettei aio hankkia tuoton ketään tilalle? Riskillä mennään?
 

Toppapöksy666

Luottopelaaja
Viestejä
3 902
Siis Ulundu ja Stjooppin sivussa jonkun aikaa. Meinaako futisTillu, ettei aio hankkia tuoton ketään tilalle? Riskillä mennään?
Kyllä melkein syytä olisi joku hyökkäyspään pelaaja hommata. Ohuella mennään.
Umar lähti kans joten ehkä yksi toppari sisään?
 

Atte902

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
424
Kyllä melkein syytä olisi joku hyökkäyspään pelaaja hommata. Ohuella mennään.
Umar lähti kans joten ehkä yksi toppari sisään?
Nuo kaksihan ovat olleet melkein järjestään poissa, joten en nyt lähtisi hätiköimään. Jos nyt hankitaan jostain vahvistus, tämän sisään ajo kestää ainakin muutamia viikkoja. Ilveksellä on kuitenkin tuonne laidallekin ihan kelpo valintoja, kuten Söderbäck, Lämmi ja Veteli, joka tosin nyt on pelikiellossa.

Myös vähälle huomiolle jäänyt Bulgakov sai jo edellisessä veikkausliigapelissä minuutteja, joten sieltä myös rotaatiota saatavilla. Odotan kuitenkin rotaatiota aloituskokoonpanoon, sekä johtoasemassa varsinkin hyökkäyspään rotaatioita suht aikaisin.
 

ksyylae

Rivipelaaja
Viestejä
10
Ei nyt varsinaisesti liity viimeaikaisiin keskusteluihin täällä, vaan seuraava on ihan irrallinen kommentti, joka toivottavasti tulee oikeaan ketjuun...

... mutta voi vittu että on siistiä, että saa elää ja hengittää Ilvestä ympäri vuoden. Mä oon ollu aiemmin jalkapallon suhteen irtolippukatsoja, joka Ratinan aikana kävi sanalla sanoen jopa todella harvoin pelissä. Uuteen Tammelaan hommasin kaksi kausikorttia ja voi saatana sentään kuinka hieno päätös se on ollut. En mä olis aiemmin voinut kuvitellakaan että tuun viikonlopun festarireissulta aikaisella junalla ja odotan sormet syyhyten Ilves - IFK Mariehamn -matsia! Mutta niin vaan odotan. Yks syy siinä taustalla on kyllä varmasti sarjajärjestelmä (verrattuna vaikka jääkiekon runkosarjaan), mutta samapa se nyt mistä johtuu. Jokainen matsipäivä kuitenkin on juhlapäivä ja pitkälti myös merkityksellinen ottelu. Puhumattakaan nyt europelien ainutlaatuisuudesta. En uskois että näin sanon, mutta saa jopa mut miettiin hyvinkin kriittisesti jääkiekon runkosarjaa ja melkoisen väsynyttä CHL-viritelmää. Toki niitäkin odotan ja kyl ne on mun syys-, talvi- ja kevätpäivien ilo edelleen. Mutta kyllä vielä on futis 100% mielessä.

Kuvittelin myös, että en nyt niin kauheasti innostuisi futispelin tapahtumista, vaan että antaisin tiukasti perse penkissä 3 sotilaallista aplodia ja pelkästään maalin syntyessä, niinkuin aiemmin on ollut tapana. Mutta vitut, nykyään suoraa huutoa joka perkeleen maalista, joka kerta. Eikä jää pelkkiin maalitilanteisiin aina.

Saatana miten siistiä. Ei mulla muuta, tämmönen tähän väliin. Jatkakaa.
 

rakitic

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
780
Ei nyt varsinaisesti liity viimeaikaisiin keskusteluihin täällä, vaan seuraava on ihan irrallinen kommentti, joka toivottavasti tulee oikeaan ketjuun...

... mutta voi vittu että on siistiä, että saa elää ja hengittää Ilvestä ympäri vuoden. Mä oon ollu aiemmin jalkapallon suhteen irtolippukatsoja, joka Ratinan aikana kävi sanalla sanoen jopa todella harvoin pelissä. Uuteen Tammelaan hommasin kaksi kausikorttia ja voi saatana sentään kuinka hieno päätös se on ollut. En mä olis aiemmin voinut kuvitellakaan että tuun viikonlopun festarireissulta aikaisella junalla ja odotan sormet syyhyten Ilves - IFK Mariehamn -matsia! Mutta niin vaan odotan. Yks syy siinä taustalla on kyllä varmasti sarjajärjestelmä (verrattuna vaikka jääkiekon runkosarjaan), mutta samapa se nyt mistä johtuu. Jokainen matsipäivä kuitenkin on juhlapäivä ja pitkälti myös merkityksellinen ottelu. Puhumattakaan nyt europelien ainutlaatuisuudesta. En uskois että näin sanon, mutta saa jopa mut miettiin hyvinkin kriittisesti jääkiekon runkosarjaa ja melkoisen väsynyttä CHL-viritelmää. Toki niitäkin odotan ja kyl ne on mun syys-, talvi- ja kevätpäivien ilo edelleen. Mutta kyllä vielä on futis 100% mielessä.

Kuvittelin myös, että en nyt niin kauheasti innostuisi futispelin tapahtumista, vaan että antaisin tiukasti perse penkissä 3 sotilaallista aplodia ja pelkästään maalin syntyessä, niinkuin aiemmin on ollut tapana. Mutta vitut, nykyään suoraa huutoa joka perkeleen maalista, joka kerta. Eikä jää pelkkiin maalitilanteisiin aina.

Saatana miten siistiä. Ei mulla muuta, tämmönen tähän väliin. Jatkakaa.
Älä nyt liikaa mehustele. Jos oikeasti haluat siistejä kokemuksia, niin mene t*mun peleihin.
 
Ylös