Ilves Veikkausliigassa 2024 - takaisin Tammelaan, takaisin Eurooppaan

Aikapommi

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
352
No ei se kyllä ole se ja sama, kun sillä pääsee suoraan europeleihin jos ykkönen tai kakkonen voittaa cupin (KuPS ja SJK vielä molemmat mukana cupissa) ja vaikkei pääsisikään niin pääsee suoraan eurolopputurnausfinaaliin, kun lopputurnauksen muut neljä osallistujaa joutuvat pelaamaan puolivälierät ja välierät ennen kuin selviää finaaliin asti. Tähän mennessä joka kerta tuo suoraan finaaliin pääsijä on voittanut ne europlayoffit.

Totta tuokin, ei lentänyt ajatus noin pitkälle tänä aamuna. Lievennän siis omaakin näkemystäni hieman.
 

onc

Rivipelaaja
Viestejä
99
Nyt kun Haaralan lähtö varmistui, niin loppukaudeksi olisi kyllä rosterissa tilaa selkeälle keskushyökkääjälle. Riski yksinään ei riitä, eikä Atanga ole keskushyökkääjä vaan enemmän laitapelaaja.
 

jurgen

Tähtipelaaja
Viestejä
14 243
Valitettava tosiasia on se, että kiinnostus lopahti kuin seinään. Perkules... no ollaan sentään kasvattajaseura.
 

onc

Rivipelaaja
Viestejä
99
Valitettava tosiasia on se, että kiinnostus lopahti kuin seinään. Perkules... no ollaan sentään kasvattajaseura.
Mitä helvettiä? :D Seura tekee mitä tähän kasvutarinaan kuuluukin. Kauden osalta on vielä kaikki auki, ja joukkue on edelleen vahva. Luonnollisesti tärkeä palanen nyt lähti, mutta luottakaamme seuraamme tässäkin asiassa. Siirtokorvaus oli mitä luultavammin parempi kuin moni täällä pelkäsi. Korvaajaa Haaralalle on taatusti kartoitettu, toivottavasti sellainen vielä naarataan loppukautta silmällä pitäen.

Ai että kiinnostus lopahti... No ei sitä alunperinkään kauheasti tainnut olla.
 

jokuvaa

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
452
Jos MTV:n tiedot useiden satojen tuhansien siirtosummasta pitävät paikkansa, niin eipäs tässä liikaa voi harmitella. Ei nähtävästi ollut estettävissä, mutta hyvä, jos mestaruus ei sentään halvalla lähtenyt.

Nyt keskushyökkääjä remmiin, ei me pelkällä Riskillä voida mennä loppukautta.
 

931931

Luottopelaaja
Viestejä
1 632
Kyllä on taas ihan kummallista panikointia, sillä eiköhän ole selvää, että tuon julkisuudessa esillä olleen 50 000 euron lisäksi siirtokorvauksena saadaan ainakin kaksi pussia vadelmaveneitä.
 

Atte902

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
405
Olen edelleen sitä mieltä, että Haarala oli miljoonien arvoinen, ei satojen tuhansien. Hyvä Santerille, vaikka vain Ruotsiin asti pääsikin. Toivotaan, että se korvaaja on jo hyvin tiedossa ja neuvottelut loppusuoralla.
 

onc

Rivipelaaja
Viestejä
99
Olen edelleen sitä mieltä, että Haarala oli miljoonien arvoinen, ei satojen tuhansien. Hyvä Santerille, vaikka vain Ruotsiin asti pääsikin. Toivotaan, että se korvaaja on jo hyvin tiedossa ja neuvottelut loppusuoralla.
Ehdottomasti miljoonien arvoinen, itse pelaajana sekä palasena tässä Ipan kokonaisuudessa.

Miljoonat eivät vaan (vielä) ole todellisuutta siirtokorvauksissa. Mutta sinne Ilveksen tulee nyt seurana kehittyä ja pyrkiä. Veikkausliiga sarjana sitä matkaa ei välttämättä helpota, mutta omalla laaja-alaisella työllä tuo taival on tehtävissä. Seuran perustat pitää olla tarpeeksi vakavaraiset, jotta jokaista satasta ei tarvi paniikissa hyväksyä seuran olemassa olon puolesta. Euroopassa pitää näyttäytyä ja tulla myös seuran mittakaavassa menestystä. Myös parhaiden pelaajien pitää jatkuvasti olla entistä parempia, kun siirtojen aika koittaa.

Tämä matka on ultramaraton.
 

Pok

Tähtipelaaja
Viestejä
10 571
KuPS kairasi itsensä cupin finaaliin 0-2-tappioasemasta vaikka pelasi pitkät pätkät vajaalla. Sikäli hyvä, että europaikkoja on melko varmasti Liigassa yksi enemmän jaossa jos KuPS pystyy myös Tammelan finaalissa kaatamaan Interin.
 

EtäIpa

Luottopelaaja
Viestejä
1 479
Mähän olen aika täysin lätkäihmisiä, mutta tällä kaudella olen pari kertaa käynyt ihailemassa uutta hienoa stadionia! Vaikka Ilves on pelannut hyvin ja puitteet on hienot, niin ei musta vielä ole tullut kotimaista futisjanaria. Tämä Haarala-case taisi katkaista sen viimeisenkin oksan, ei vaan kestä enää kesälläkään tätä puuhastelua mihin niin hyvin ollaan opittu kiekossa. Pitää Ilves-fanilla olla edes kesävapaa tästä.. Ei tätä koko vuotta kestä!!
 

Oppooo

Rivipelaaja
Viestejä
18
Varmasti korvaaja on jo lähes tiedossa.

Joko ollaan löydetty ulkomailta uutta vahvistusta tai sitten hypoteettinen skenaario, ei mahdoton ajatus, esimerkiksi joku Veikkausliigan maalitykki kuten Coffey vaikka lainalle tai miksi ei ostettavaksikin. Ikää on toisaalta "jo" 30 mittarissa, tämä tarkottaisi että meillä olisi kaksi +30v kärkihyökkääjää.

Ei kuitenkaan mennä asioiden edelle, kyllä me sieltä joku maalitykki saadaan!
 
  • Tykkää
Reactions: onc

Lima

Luottopelaaja
Viestejä
1 181
Mähän olen aika täysin lätkäihmisiä, mutta tällä kaudella olen pari kertaa käynyt ihailemassa uutta hienoa stadionia! Vaikka Ilves on pelannut hyvin ja puitteet on hienot, niin ei musta vielä ole tullut kotimaista futisjanaria. Tämä Haarala-case taisi katkaista sen viimeisenkin oksan, ei vaan kestä enää kesälläkään tätä puuhastelua mihin niin hyvin ollaan opittu kiekossa. Pitää Ilves-fanilla olla edes kesävapaa tästä.. Ei tätä koko vuotta kestä!!
Se nyt on vaan arkipäivää jalkapallossa. Aina löytyy joku rikkaampi seura joka ostaa kesken kauden pelaajia köyhemmiltä seuroilta. Sitä tapahtuu ihan isoillekin seuroille ne vain saavat isompia summia. Toivottavasti saadaan pikkuhiljaa hilattua pelaajabudjettia ylemmäs, niin sen jälkeen alkaa siirtosummatkin olemaan isoja.
 

38 Special

Luottopelaaja
Viestejä
1 567
Mähän olen aika täysin lätkäihmisiä, mutta tällä kaudella olen pari kertaa käynyt ihailemassa uutta hienoa stadionia! Vaikka Ilves on pelannut hyvin ja puitteet on hienot, niin ei musta vielä ole tullut kotimaista futisjanaria. Tämä Haarala-case taisi katkaista sen viimeisenkin oksan, ei vaan kestä enää kesälläkään tätä puuhastelua mihin niin hyvin ollaan opittu kiekossa. Pitää Ilves-fanilla olla edes kesävapaa tästä.. Ei tätä koko vuotta kestä!!
Mitä puuhastelua?
 

38 Special

Luottopelaaja
Viestejä
1 567
Etäipa olis manageroinut tän myymällä 3 miljoonalla ja lainannut tilalle ilmaiseksi jonkun Espanjan maajoukkuehyökkääjän. Toimistolla puuhastellaan ja oikeat amatimiehet tekee muita hommia, valitettavasti
No tämä :D
 

Viiksivallu

Tulokas
Viestejä
6
Mähän olen aika täysin lätkäihmisiä, mutta tällä kaudella olen pari kertaa käynyt ihailemassa uutta hienoa stadionia! Vaikka Ilves on pelannut hyvin ja puitteet on hienot, niin ei musta vielä ole tullut kotimaista futisjanaria. Tämä Haarala-case taisi katkaista sen viimeisenkin oksan, ei vaan kestä enää kesälläkään tätä puuhastelua mihin niin hyvin ollaan opittu kiekossa. Pitää Ilves-fanilla olla edes kesävapaa tästä.. Ei tätä koko vuotta
Miten typerä kirjoitus joukkue sarjataulukossa toisena, ja ihan aito mahdollisuus jopa mestaruuteen. Yläloppusarja edessä, missä kohdataan kaikki ylemmänkastin jengit.

Miks et lopettanu jääkiekon katsomista ku dostal, ikonen, rutosalainen lähti ilveksestä ulkomaille?
 
Ylös