Ilves+

Eetu Fucking Mäkiniemi

Luottopelaaja
Viestejä
5 634
En tiedä pitääkö huolestua, mutta muistuu todella vahvasti Myrrä-case kun pieni osuus täällä alkoi pohtiin Myrrän erikoisia haastiksia ja käytöstä ja osa dumasi tätä spekulointia minkä kerkesi, ennenkuin nasahti.
Enemmänkin mä pohdin miksi Pennanen pysyy haastisten ulkopuolella paljon, olis kiva kuulla sieltä suunnalta asioita.
 

Jäähykuningas18

Luottopelaaja
Viestejä
5 342
En tiedä pitääkö huolestua, mutta muistuu todella vahvasti Myrrä-case kun pieni osuus täällä alkoi pohtiin Myrrän erikoisia haastiksia ja käytöstä ja osa dumasi tätä spekulointia minkä kerkesi, ennenkuin nasahti.
Enemmänkin mä pohdin miksi Pennanen pysyy haastisten ulkopuolella paljon, olis kiva kuulla sieltä suunnalta asioita.
No Virtasen tapauksessa siitä ei varmasti ole kyse että olisi siirtymässä muualle tms. jos jotain sellaista mietit.
 

Vovlo

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
9 537
Itselle tuli mieleen lähinnä että Savi on lyönyt jotain vetoa jonkin kanssa ja sen tuloksena oli tuollainen haastattelussa. Itse en videota katsellut mutta pystyin kuuntelemaan.

Muutenhan oli oikeinkin mukavia kevyitä haastatteluja, sopivia tuollaiseen tapahtumaan. Live tapahtumat ovat aina vähän haastavia toteuttaa mutta kyllä se ihan mukiinmenevästi meni.
 

reiska

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
7 025
Itse en kyllä nyt mitään valtavan erikoista huomannut Savin käytöksestä. Ihan normaalisti naureskeli ja heitti läppääkin etenkin tuossa alussa.
Savi oli ihan normaali. Joku tossa jo aikaisemminkin valitteli, että kuulee itsensä kuulokkeista. Toisia voi se häiritä enemmän kun toisia. Muuten ihan normaalin oloinen ja naureskeli siinä missä muutkin.
 

Jäähykuningas18

Luottopelaaja
Viestejä
5 342
Savi oli ihan normaali. Joku tossa jo aikaisemminkin valitteli, että kuulee itsensä kuulokkeista. Toisia voi se häiritä enemmän kun toisia. Muuten ihan normaalin oloinen ja naureskeli siinä missä muutkin.
En tiedä mitä haastattelua te olette kattonu mutta tämän päiväisessä ei kyllä ollut se normaali Savi jonka on tottunut näkemään. Naama vakavana koko haastiksen ja aika ihmeellisiä vastauksia antoi, jopa vähän sellaisia hälläväliä asenteella.
Yleensä iloinen kaveri ja nyt kaukana siitä. Ainakin tälläinen kuva itselle tuosta jäi. Noh, toivottavasti miehellä on kaikki hyvin.
 

jurgen

Tähtipelaaja
Viestejä
14 353
Itselläni tuli mieleen, että onko seurajohto antanut ukaasin, että homman pitää parantua, jotta paikka joukkueessa on varma. Jotenkin jäi tunne, että on ensimmäinen pelaaja, joka on liipasimella, kun puretaan soppareita.

Toivottavasti olen täysin hakoteillä.
 

Rauno Repomies

Tähtipelaaja
Viestejä
12 772
Itselläni tuli mieleen, että onko seurajohto antanut ukaasin, että homman pitää parantua, jotta paikka joukkueessa on varma. Jotenkin jäi tunne, että on ensimmäinen pelaaja, joka on liipasimella, kun puretaan soppareita.

Toivottavasti olen täysin hakoteillä.
No sen verran ohuella muutenkin mennään että ei tässä nyt kenenkään soppareita varmaan olla purkamassa.

Asiasta toiseen: Oliko valmennus edes paikalla tuolla? Vai olivatko hiomassa taktiikkaa huomiselle?
 

Beast

Luottopelaaja
Viestejä
1 119
Tai sitten on vaan niin vaativa itseensä kohtaan, että oli turhautunut. Sano, että oishan ne harkkamatsit paremminkin voinut mennä.
 

harkkapilli

Luottopelaaja
Viestejä
2 133
Asiasta toiseen: Oliko valmennus edes paikalla tuolla? Vai olivatko hiomassa taktiikkaa huomiselle?
Pennanen oli ainakin lavalla joukkueen kanssa ja puhui mikrofoniin Hintsasen haastatellessa.

Live-lähetyksestä en osaa sanoa, kun en sitä juurikaan kuullut. En ainakaan huomannut, että olisi käynyt siinä katoksen alla haastateltavana.
 

Rauno Repomies

Tähtipelaaja
Viestejä
12 772
Pennanen oli ainakin lavalla joukkueen kanssa ja puhui mikrofoniin Hintsasen haastatellessa.

Live-lähetyksestä en osaa sanoa, kun en sitä juurikaan kuullut. En ainakaan huomannut, että olisi käynyt siinä katoksen alla haastateltavana.
Joo Liveä itse seurailin ja ei näkynyt Pendoa ollenkaan niin sillä kyselin.
 

harkkapilli

Luottopelaaja
Viestejä
2 133
Tässä vielä kuva Pennasesta lavalla joukkueen kanssa. Taisi olla ainoa edustusjoukkueiden valmentajista, joka kävi lavalla. Muut eivät ainakaan olleet mielestäni äänessä.
DSC_0621~2.JPG
 

Ilves97

Luottopelaaja
Viestejä
7 063
En tiedä pitääkö huolestua, mutta muistuu todella vahvasti Myrrä-case kun pieni osuus täällä alkoi pohtiin Myrrän erikoisia haastiksia ja käytöstä ja osa dumasi tätä spekulointia minkä kerkesi, ennenkuin nasahti.
Enemmänkin mä pohdin miksi Pennanen pysyy haastisten ulkopuolella paljon, olis kiva kuulla sieltä suunnalta asioita.
Todennäköisesti korrelaatio erikoisten haastattelujen ja potkujen välillä on 0.
 
Ylös