Jäähykuningas18
Luottopelaaja
Pitääkö Virtasen tilanteesta huolestua? Oli kyllä todella erikoinen tossa haastattelussa.
Helteestä kireenä.Pitääkö Virtasen tilanteesta huolestua? Oli kyllä todella erikoinen tossa haastattelussa.
Ihan tosissaan jos puhutaan niin jäi kyllä sellaiset vibat kaverin olemuksesta ja vastauksista että jotain muuta oli vialla kuin se että helle pehmentää päätä.Helteestä kireenä.
No Virtasen tapauksessa siitä ei varmasti ole kyse että olisi siirtymässä muualle tms. jos jotain sellaista mietit.En tiedä pitääkö huolestua, mutta muistuu todella vahvasti Myrrä-case kun pieni osuus täällä alkoi pohtiin Myrrän erikoisia haastiksia ja käytöstä ja osa dumasi tätä spekulointia minkä kerkesi, ennenkuin nasahti.
Enemmänkin mä pohdin miksi Pennanen pysyy haastisten ulkopuolella paljon, olis kiva kuulla sieltä suunnalta asioita.
Pitääkö Virtasen tilanteesta huolestua? Oli kyllä todella erikoinen tossa haastattelussa.
Itselle tuli mieleen lähinnä että Savi on lyönyt jotain vetoa jonkin kanssa ja sen tuloksena oli tuollainen haastattelussa.
Savi oli ihan normaali. Joku tossa jo aikaisemminkin valitteli, että kuulee itsensä kuulokkeista. Toisia voi se häiritä enemmän kun toisia. Muuten ihan normaalin oloinen ja naureskeli siinä missä muutkin.Itse en kyllä nyt mitään valtavan erikoista huomannut Savin käytöksestä. Ihan normaalisti naureskeli ja heitti läppääkin etenkin tuossa alussa.
En tiedä mitä haastattelua te olette kattonu mutta tämän päiväisessä ei kyllä ollut se normaali Savi jonka on tottunut näkemään. Naama vakavana koko haastiksen ja aika ihmeellisiä vastauksia antoi, jopa vähän sellaisia hälläväliä asenteella.Savi oli ihan normaali. Joku tossa jo aikaisemminkin valitteli, että kuulee itsensä kuulokkeista. Toisia voi se häiritä enemmän kun toisia. Muuten ihan normaalin oloinen ja naureskeli siinä missä muutkin.
No sen verran ohuella muutenkin mennään että ei tässä nyt kenenkään soppareita varmaan olla purkamassa.Itselläni tuli mieleen, että onko seurajohto antanut ukaasin, että homman pitää parantua, jotta paikka joukkueessa on varma. Jotenkin jäi tunne, että on ensimmäinen pelaaja, joka on liipasimella, kun puretaan soppareita.
Toivottavasti olen täysin hakoteillä.
Pennanen oli ainakin lavalla joukkueen kanssa ja puhui mikrofoniin Hintsasen haastatellessa.Asiasta toiseen: Oliko valmennus edes paikalla tuolla? Vai olivatko hiomassa taktiikkaa huomiselle?
Joo Liveä itse seurailin ja ei näkynyt Pendoa ollenkaan niin sillä kyselin.Pennanen oli ainakin lavalla joukkueen kanssa ja puhui mikrofoniin Hintsasen haastatellessa.
Live-lähetyksestä en osaa sanoa, kun en sitä juurikaan kuullut. En ainakaan huomannut, että olisi käynyt siinä katoksen alla haastateltavana.
Todennäköisesti korrelaatio erikoisten haastattelujen ja potkujen välillä on 0.En tiedä pitääkö huolestua, mutta muistuu todella vahvasti Myrrä-case kun pieni osuus täällä alkoi pohtiin Myrrän erikoisia haastiksia ja käytöstä ja osa dumasi tätä spekulointia minkä kerkesi, ennenkuin nasahti.
Enemmänkin mä pohdin miksi Pennanen pysyy haastisten ulkopuolella paljon, olis kiva kuulla sieltä suunnalta asioita.