• Tänään 20.4. klo 23 alkaen foorumilla suoritetaan huoltokatko, jonka aikana koko foorumi siirretään uudelle palvelimelle ja kaikki oleelliset ohjelmistot päivitetään, mikä toivottavasti vähentää myös viime aikoina nähtyjä ongelmia. Huoltokatkon odotettu kesto on maksimissaan kaksi tuntia, mutta mahdollista on että se on ohi jo aiemmin.

Ilves+

M22

Luottopelaaja
Kuuluukos muilla tuo Ilves+?
Ite olen junassa, enkä kuule pihaustakaan

M22

Luottopelaaja
Kuuluukos muilla tuo Ilves+?
Ite olen junassa, enkä kuule pihaustakaan
Komento takasin. Ei kuulu jos oot vr:n wifissä.

M22

Luottopelaaja

Jäsen-J

Etä-fani
Eilen itsellä lähetys pätki tappavan tasaiseen tahtiin. Taisin olla ainut, kun täällä ei mitään mainintaa asiasta? Ts. omissa vehkeissä vikaa.

Viimeksi muokattu:

bxl-man

Share Ilves #18
Ei kuulu millään laitteella. Pc pyytää kirjautumista asurahostille ja iVehkeissä ei kuulu mitään.

bxl-man

Share Ilves #18
Pistin vpn päälle Suomeen ja alkoi toimimaan. Onko Ilves+ aloittanut rajavalvonnan?

bxl-man

Share Ilves #18
Tämmöistä vastattiin Ilves+ whatsappissa:
Ainakin Venäjä ja muutamia muita maita blokattiin tähän lähetykseen, kun epäiltiin, että edellisen lähetyksen pätkimisent olisi voineet johtua jonkinlaisesta häirinnästä.

M22

Luottopelaaja
Mulla ei viime pelissä pätkinyt, mutta nyt pätkii niin saamaristi, että pakko siirtyä Jani Alkion selostukseen. Pätkii Ilves+ niin paljon, että ei pysy millään synkronissa tv lähetyksen kanssa.