-Link-
Vakiokokoonpanossa
Nyt korjattuVery secret
katso liitettä 19577
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nyt korjattuVery secret
katso liitettä 19577
Ei tästä nyt parkua ollut, mutta huvittuneita kommentteja kylläkinOnhan tämä vallitseva negatiivisuus myötähäpeää herättävää. Kaikki on väärin ja hirvee parku jos jokin uusi juttu ei heti toimi 100%:sti.
Vähän samaa mieltä. Radiossa sekin hyvä puoli että pystyi vaivattomasti autossakin kuuntelemaan, ilves+ aikana tuo on jäänyt kokonaan.Itse setämiehenä mutisen ja jupisen, että kunpa palattaisiin aikaan kun ihan oikeasta radiosta sai laittaa jälkipelit tai ottelun pyörimään. Some sisältö oli hauskaa ja nokkelaa. Omien okulaarieni ja korvien kautta aika Ilves+ jälkeen on vain supistunut ja laskenut tasoa/tarjontaa.
Olisipa nämäkin rahat sijoitettu joukkueeseen jota suurin yleisö seuraa.
Ennen oli paremmin, ugh.
Tähän ehkä kiteytyy oma nega eniten, kausarilaisille ei mitään tietoa jatkosopparista, ja sitten maksamalla saa jotain tyylikästä?Mutta annetaan nyt posiakin. Tuo Jaken jatko oli kyllä tyylikkäästi tehty ja pisti ihan itkettämään huonosti nukutun yön jälkeen.
Miksi on jäänyt? Kyllähän nykyaikana käytännössä jokaisella on Bluetooth-systeemit millä voi kuunnella missä vaan -vaivattomasti-?Vähän samaa mieltä. Radiossa sekin hyvä puoli että pystyi vaivattomasti autossakin kuuntelemaan, ilves+ aikana tuo on jäänyt kokonaan.
On kaikennäköistä piuhaa ja vempelettä mutta ei todellakaan aina jaksa niitä alkaa virittelemään..sama töissä yms monessa paikassa.Miksi on jäänyt? Kyllähän nykyaikana käytännössä jokaisella on Bluetooth-systeemit millä voi kuunnella missä vaan -vaivattomasti-?
Ei mulla ainakaan autossa ole BT-yhteydellä toimivaa airplayta, ja mieluusti en käytä BT-kuulokkeita ajaessa, monestakin syystä.Miksi on jäänyt? Kyllähän nykyaikana käytännössä jokaisella on Bluetooth-systeemit millä voi kuunnella missä vaan -vaivattomasti-?
Aikalailla kaksi tuntia taisi olla julkaisuväli.Millähän viiveellä Parikan soppari ja sopparivideo julkaistaan rahvaalle?
Itse odotan,että pelaajien loukkaantumisista ja sairastumisista kerrotaan, ja arvioitu paluu ajankohta.Onhan tämä suunnattu ehkä enemmän HC-kannattajille. Itse ihan mielelläni maksan sen 4,90€/kk.
Tuleepahan samalla tuettua Ilvestä.
Laadukasta sisältöä toki odotan ja paljon.
Haluaisin tietää kuinka paljon tämä Ilves+ syö rahaa ja mistä se raha on pois?
Epäilen hyvin paljon, että tilaajia löytyisi niin paljon, että tää leikki olisi taloudellisesti plus merkkistä.