Ilves+

Onhan tämä vallitseva negatiivisuus myötähäpeää herättävää. Kaikki on väärin ja hirvee parku jos jokin uusi juttu ei heti toimi 100%:sti. Valitetaan miksi ei hankita tähtipelaajia ja kaikesta maksullisesta itketään ja julistetaan, ettei ole aikomustakaan maksaa. Älkää sitten vaatiko yhtään mitään, se raha ei ilmesty vihervasemmiston taikaseinästä edes Ilvekselle.

Itse setämiehenä mutisen ja jupisen, että kunpa palattaisiin aikaan kun ihan oikeasta radiosta sai laittaa jälkipelit tai ottelun pyörimään. Some sisältö oli hauskaa ja nokkelaa. Omien okulaarieni ja korvien kautta aika Ilves+ jälkeen on vain supistunut ja laskenut tasoa/tarjontaa.

Olisipa nämäkin rahat sijoitettu joukkueeseen jota suurin yleisö seuraa.

Ennen oli paremmin, ugh.

Hieman tämä kyllä arveluttaa. Minulla ei ole mitään pariaatteellista ongelmaa maksullisen sisällön kanssa, laatu saakin maksaa, mutta kysymys kuuluukin että millainen tämän tuotteen laatu on.

Itse olen tykännyt esim. podia kuunnella, mutta erilaisia tuoreita podijaksoja tulee eteen viikoittain kymmeniä, eikä Ilvestyskirja teemastaan huolimatta ole sellainen että tekee mieli kukkaron nyörejä avata. Tämä onkin ongelma muutenkin. Netti on täynnä maksutonta sisältöä. Vaikka urheilubisnes tunne- ja sitoitumiselementeiltään on melko ainutlaatuista, ei ota mun rahat -porukkaa loputtomiin riitä.

Laatuun palatakseni, muutamat Inside-jaksot ovat olleet loistavia. Tulee mieleen viime kaudelta valmentajien arjen seuraaminen. Hölön kanssa tällaiset toimivat, mutta entä kun valmentaja vaihtuu? Onko johdolla tässä valmentajakeskeisessä kulttuurissa mahdollista sanoa seuraavalle anttipennaselle että teitä sitten kamerat seuraa, tykkäsit tai et.

Inside-touhussakin laajemmin ollut valitettavasti puuhastelun makua. Erilaiset kauden avaus -tapahtumat ovat jo perus standardia, ei niistä raketit pauku. Kerran pari kaudessa "nyt pitää tehä hei inside, ota sami kamera ja seuraa kallea päivä niin saadaan alta pois" ei pitkälle kanna. Uuden palvelun lanseeraus voisi toimia paremmin jos viime kautta ei olisi lopetettu täyteen puuhasteluun. Kaikki seis ja lomille, kunnes muistettiin että on luvattu yksi inside vielä tehdä. Mikä lupaa odottaa ettei sama puuhastelu jatku tällä kaudella?

Tulipa nyt negan kautta, toivottavasti homma toimii. En vain näe että maksullisuus kantaa pitkälle. Eikö tämä olisi juuri sellaista johon vuoden päästä voisi saada sen vedonlyöntikumppanin mukaan?

Itse setämiehenä mutisen ja jupisen, että kunpa palattaisiin aikaan kun ihan oikeasta radiosta sai laittaa jälkipelit tai ottelun pyörimään. Some sisältö oli hauskaa ja nokkelaa. Omien okulaarieni ja korvien kautta aika Ilves+ jälkeen on vain supistunut ja laskenut tasoa/tarjontaa.

Olisipa nämäkin rahat sijoitettu joukkueeseen jota suurin yleisö seuraa.

Ennen oli paremmin, ugh.
Vähän samaa mieltä. Radiossa sekin hyvä puoli että pystyi vaivattomasti autossakin kuuntelemaan, ilves+ aikana tuo on jäänyt kokonaan.

Jeps. Itselläni on nyt harjoituspelien ajan tilattuna plussa mutta saa tarjonta olla kovaa että jaksan jatkaa. Pelkän Insiden ja Ilvestyskirjan takia tekee tilaus tiukkaa. Jos podcast olisi viikoittainen ja siinä oikeasti olisi Ilvesläisellä näkökulmalla mutta silti riuskalla otteella olevat vetäjät (Ilves Podcast hyväksi esimerkiksi) niin voisin tuon kympin maksaakin. Mutta annetaan mahdollisuus.

Ei tää nyt kyllä miltään vuosisadan markkina-avaukselta vaikuta.

Itse ostin kun kausarihinnalla sain ja ihan puhtaasti kannatusmielessä kun en Ilves-kaupasta jaksa krääsää kotiin kantaa. Mutta jos tämä olisi joku oikea markkinapalvelu niin jättäisin hyllyyn. Tuolla hinnalla saa kyllä monta kuukautta esim. spotifyta, podmeta tai lehtien lukuoikeuksia.

Mutta annetaan nyt posiakin. Tuo Jaken jatko oli kyllä tyylikkäästi tehty ja pisti ihan itkettämään huonosti nukutun yön jälkeen.

Viimeksi muokattu:
Mutta annetaan nyt posiakin. Tuo Jaken jatko oli kyllä tyylikkäästi tehty ja pisti ihan itkettämään huonosti nukutun yön jälkeen.
Tähän ehkä kiteytyy oma nega eniten, kausarilaisille ei mitään tietoa jatkosopparista, ja sitten maksamalla saa jotain tyylikästä?
Ei näin. Ei se jatkosopimus uutisena nyt voi olla erikseen maksava asia.
Joku haastis pelaajan näkövinkkelistä kylläkin, mutta vähän metsään menty toteutuksessa.
Kiireellä videon nimikin vaihdettu kun huomattiin että prkl se antaa liikaa tietoa ulospäin ilman euroja :D

Ilves Podcastia on kyllä ollut ikävä. Ilves plussaan voisi tuoda jonkun vastaavan pelien analysointiin keskittyvän osion mukaan. Tuo vedonlyönnin tavalla tai toisella mukaan tuominen palveluun kuulostaa kyllä todennäköiseltä ja on varmasti järkevää.

Kai tämä jossain muodossa täytyy tilaukseen pistää. Kun joukkueen talous on tuossa kunnossa, niin saa varautua siihen, että tavalla tai toisella se tuntuu omassakin pussissa. Kannattaa kyllä sitten keskittyä laatuun eikä määrään. Maksan nyt vain Spotifysta, ja sielläkin olisi enemmän kuunneltavaa mihin aika riittää.

Vähän samaa mieltä. Radiossa sekin hyvä puoli että pystyi vaivattomasti autossakin kuuntelemaan, ilves+ aikana tuo on jäänyt kokonaan.
Miksi on jäänyt? Kyllähän nykyaikana käytännössä jokaisella on Bluetooth-systeemit millä voi kuunnella missä vaan -vaivattomasti-?

Onhan tämä suunnattu ehkä enemmän HC-kannattajille. Itse ihan mielelläni maksan sen 4,90€/kk.
Tuleepahan samalla tuettua Ilvestä.

Laadukasta sisältöä toki odotan ja paljon.
Itse odotan,että pelaajien loukkaantumisista ja sairastumisista kerrotaan, ja arvioitu paluu ajankohta.

Tietenkään kenenkään sairaskertomuksia ei tarvitse/saa levitellä. Mutta esim. pelaaja "se ja se" loukkaantunut, ja arvioitu toipumisen kesto kuukausi

Haluaisin tietää kuinka paljon tämä Ilves+ syö rahaa ja mistä se raha on pois?

Epäilen hyvin paljon, että tilaajia löytyisi niin paljon, että tää leikki olisi taloudellisesti plus merkkistä.

Saa mun puolesta olla seuraavan vuoden vaikka 100.000€ tappiollista, jos tällä saadaan kunnon vipuvartta neuvotteluihin ja vuoden päästä vaikka 50.000€/vuosi parempi sopimus betsiyhtiö X kanssa.

Takaisin