dr Origo
Luottopelaaja
https://a1.asurahosting.com:8210/radio.mp3 . Päivitän myös avausviestiin.Avausviestin linkki ei enää toimi
Tietääkö kukaan toimivaa linkkiä?
https://a1.asurahosting.com:8210/radio.mp3 . Päivitän myös avausviestiin.Avausviestin linkki ei enää toimi
Tietääkö kukaan toimivaa linkkiä?
Onko joku kovin mysteerinen syy miksi ollaan jo nyt livenä?
Onko joku kovin mysteerinen syy miksi ollaan jo nyt livenä?
Eikös tämä aina mene näin?
(Sitä en kyllä tiedä miksi).
Eikös se ala vasta viideltä?
Joo, en ole oikein kerennyt seurailemaan näitä itse ikinä niin en tiedä koska näiden pitäisi alkaa.Ottelulähetys alkaa silloin.
Nämä ennakkolivet päivällä.
Mutta meinasin, että sitä en tiedä miksi livelähetys alkaa näin aikaisin, että se pyörii vailla sisältöä aluksi pitkän aikaan.
Noi livet alkaa muistaakseni 3h ennen pelin alkua.Joo, en ole oikein kerennyt seurailemaan näitä itse ikinä niin en tiedä koska näiden pitäisi alkaa.
3 ja puoli tuntiaNoi livet alkaa muistaakseni 3h ennen pelin alkua.
Kuuluu muuten paljon paremmin tänäänLieneekö vika minussa tai siinä että olen vähän kaukana, mutta en taas kuule pihaustakaan ottelulähetyksestä. Toimiiko muilla jotain kautta?
Edit. Perkele mä oon päivää etuajassa
Eikös tämä Ilves Live ole eri asia kuin Ilves+ lähetys?Jostain syystä lähetys ei näy Ilves.com/plus sivulla, mutta youtubesta löytyy lähetys.
On mutta se livekin on näkynyt Ilves+:ssa.Eikös tämä Ilves Live ole eri asia kuin Ilves+ lähetys?
On mutta se livekin on näkynyt Ilves+:ssa.
Kyllä siinä on ollut hyvä valmistautua peleihin vähemmän kiireisinä päivinä kun koko päivän tulee sisältöä. Toivottavasti nuo ovat olleet kannattavia.Tulee päivällä jo. Eli on syy jäädä kotitoimistolle. Nuo on ollut hyviä lähetyksiä. Käydään aiempia pelejä läpi ja tänään hyvin myös Ilveksen pelitapaa Bonon johdolla. Tuo live loppuu, niin 17.15 alkaa jo pelilähetys. Menee melkein koko päivä ilvesmerkkisesti. Faneja hemmotellaan.
Kyllä siinä on ollut hyvä valmistautua peleihin vähemmän kiireisinä päivinä kun koko päivän tulee sisältöä. Toivottavasti nuo ovat olleet kannattavia.
Ilves Live on kotipeleistä tuleva Makkosen ja Bonon livelähetys, joka on osa Ilves+ lähetysten kokonaisuutta / tarjontaa. Samaan settiin kuuluu mm. viikottainen podcast ja pelien ottelulähetykset.Eikös tämä Ilves Live ole eri asia kuin Ilves+ lähetys?