Toutain
Luottopelaaja
Kiitos. Kovaa hämmennystä nyt yritetään saada linkkejä jakamalla minulle Mulla lukee ainostaan ” pelaajasopimuksia”
Oliko se IG-seurauskin jostain muualta sulle lähetetty, eikä pidä paikkaansa?
Kiitos. Kovaa hämmennystä nyt yritetään saada linkkejä jakamalla minulle Mulla lukee ainostaan ” pelaajasopimuksia”
uutisia-ilves-com – Tampereen Ilves
Ilves on tamperelainen jääkiekkoseura, jonka miesten edustusjoukkue pelaa Liigassa. Seura on saavuttanut miesten pääsarjatasolla 16 mestaruutta, 9 hopeaa ja 12 pronssia.www.ilves.com
Mitä meinaa? Minne teillä vie linkki?
Minä jos kuka ymmärrämme kyllä.. jatkakaa...No kyllä te nyt tiedätte kun iäkkäämpi herrasmies yrittää isoilla sormilla ja lukulaseilla näppäillä tämmöstä älykännykkää niin hutikomentoja tulee aina välillä. Mutta voin luvata ettei ne liity tähän uuteen hankintaan.
Ps. Älkää kertoko emännälle, se ei käy täällä voorumilla
Mutta mikä se oli tämä mystinen IG-seuraaja?Kiitos. Kovaa hämmennystä nyt yritetään saada linkkejä jakamalla minulle Mulla lukee ainostaan ” pelaajasopimuksia”
Se on täysin tuttava piiristä tehty kaverin toimesta, jonka itse näin omin silmin.Oliko se IG-seurauskin jostain muualta sulle lähetetty, eikä pidä paikkaansa?
Se on täysin tuttava piiristä tehty kaverin toimesta, jonka itse näin omin silmin.
Kerro, kuka seurasi ja ketä? Eipä tuossa suurta salaisuutta pitäisi olla?Se on täysin tuttava piiristä tehty kaverin toimesta, jonka itse näin omin silmin.
Voihan se olla ettei näy meille kaikille taviksille jos ko. henkilöllä ei ole julkinen profiiliSe on täysin tuttava piiristä tehty kaverin toimesta, jonka itse näin omin silmin.
Voiko se olla, että Ilves x Huippukiva mallisto julkistetaan huomenna Ilves Kaupalla ja Podcastia on hivenen viivästetty, jotta saadaan mainokset sisällytettyä vaivattomasti jaksoon?Jaa näköjään. Itselläni näkyy ylimpänä tosiaan viisi täyttä seksibottia
Kerro nyt edes onko kyseessä pelaajan vai henkilökunnan seuraus Helpottais edes vähän etsimistäSe on täysin tuttava piiristä tehty kaverin toimesta, jonka itse näin omin silmin.
Onneksi täällä on muitakin. Muutenhan mää pitäisin itteeni seinähulluna. No ehkä sitä vähän on.Paikalla tälläkin hetkellä, maanantaina klo melkein 22, yli 500 ihmistä. Puolet siitä mitä Saipa saa primetime otteluun jengiä sisään.
Mestaruus nälkä on kova!
Siis pakko olla. Ja Malliston nimi on ytimekkäästi Tillu.Voiko se olla, että Ilves x Huippukiva mallisto julkistetaan huomenna Ilves Kaupalla ja Podcastia on hivenen viivästetty, jotta saadaan mainokset sisällytettyä vaivattomasti jaksoon?
Pohjatulppa-Ilveshäntä ja tupsukorvat ?Voiko se olla, että Ilves x Huippukiva mallisto julkistetaan huomenna Ilves Kaupalla ja Podcastia on hivenen viivästetty, jotta saadaan mainokset sisällytettyä vaivattomasti jaksoon?
Bongasin itsekin tuon Blegifanin IG-seurauksen. Arvuutelkaa nimiä, niin me sanotaan Blegin kanssa sitten ehkä kuka se oli. Sitä ennen odotetaan kuitenkin seuran virallista ilmoitusta ensin. Ainahan siirto voi myös kariutua, mutta toivottavasti toteutuu..
HenkilökunnanKerro nyt edes onko kyseessä pelaajan vai henkilökunnan seuraus Helpottais edes vähän etsimistä
Poistapa tämä viesti, ennen kuin Makkonen näkee.Siis pakko olla. Ja Malliston nimi on ytimekkäästi Tillu.