Pääsin käyttään vanhan legendan. Mutta, älä laita tällästä.Paremminhan tuo Boleslav pelaa ilman Järvistä kuin Järvisen kanssa. Tänään jatkoilla voitto.
Kiitos kommentoijille, olihan sinne tullut kommenttiaMenkääs joku kommentoimaan Mladan Instagramiin, että "Welcome to Ilves, Matti!" tms.
Onko tullut päivystettyä foorumilla niin tiuhaan ettei ole ehtinyt missään välissä aikaisemmin syömään, vai onko tuolloin jotain uutista tulossa Ilveksen mahdolliseen hankintaan liittyen?Itse ainakin pidän lounastauon huomenna klo 12. En tiedä teistä muista.
Ei ole Massi tulossa kylläkään. ( todennäköisesti siis tulee).
Ei ainakaan huomio viesti näin anonyyminaHaluaisitko hieman avata, mitä tässä taas meinaat? Menee muuten jälleen yhdeksi hämmentämis-/huomioviestiksi muiden joukossa.
Ei ainakaan huomio viesti näin anonyymina
Pääsee kato joskus si sanoon että "minähän sanoin.Niin, sitähän ei nimimerkillä voikaan huomiohuorata internetissä. Eihän sellaista ole koskaan missään tapahtunut
Mutta en mä nyt ihan sitäkään meinannut. En vain ymmärrä, miksi kaikki toiminta näissä keskusteluissa täytyy olla jotain väkisinväännetyn salamyhkäistä, kryptistä ja vaikeaselkoista.
Kukin tyylillään…Niin, sitähän ei nimimerkillä voikaan huomiohuorata internetissä. Eihän sellaista ole koskaan missään tapahtunut
Mutta en mä nyt ihan sitäkään meinannut. En vain ymmärrä, miksi kaikki toiminta näissä keskusteluissa täytyy olla jotain väkisinväännetyn salamyhkäistä, kryptistä ja vaikeaselkoista.
Ei ole Massi tulossa kylläkään. ( todennäköisesti siis tulee).
It wasnt me it was the other guy
Kukin tyylillään…
Erilaisuus ei ole valttia foorumilla..
Hallitsevana liigamestarina saa mennä mun puolesta vaikka Jokereihin.Järvisen Masa muutes kiekkoilee Espoossa ensikaudella.
Ei, ei todellakaan ole, kun tämän foorumin turhin "tietäjä" palannut tauolta. Suorastaan ikävä veljeä Tieto on valtaa, sieltä edes tuli viihdyttävää sisältöä.Kukin tyylillään…
Erilaisuus ei ole valttia foorumilla..