Toppapöksy666
Luottopelaaja
Lähellä ei riitä.No niin.. nyt olisi uutta kerrottavaa.
Ilves on lähellä sopimusta tasokkaan hyökkääjän kanssa.
Lähellä ei riitä.No niin.. nyt olisi uutta kerrottavaa.
Nimiä!No niin.. nyt olisi uutta kerrottavaa.
Harvoin olen täällä nauranut ääneen viesteille, mutta nyt meinas tulla kanakastikkeet nenästä.
Kerron heti kun on julkistettu myös virallisesti. Muistakaa sitten, että minä ensimmäisenä kerroin tämän.Nimiä!
No voi ny v….Kerron heti kun on julkistettu myös virallisesti. Muistakaa sitten, että minä ensimmäisenä kerroin tämän.
Muistakaa myös että minä sanoin että todella tasokkaanKerron heti kun on julkistettu myös virallisesti. Muistakaa sitten, että minä ensimmäisenä kerroin tämän.
Se oli kova äijä se!Kuka on lusikkamies? X-Filesin Tupakkamiehen veli?
Voi saatana nyt!Kuulin huhua, että samalla tämä shortsimallisto lanseerataan uudelleen myyntiin Ilveskauppaan:
katso liitettä 6738
Entiiä eikä kyllä kiinnostakkaan.Vieläköhän tuo Manngard elää ja hoitaa bisneksiään ?
Älä nyt. Ollaan sentään jo kahdeksannessa.Pitkät viikot edessä, kun päivä numero 7 tätä vuotta käynnissä ja porukka käyttänyt jo kaiken maailman vitsit moneen kertaan läpi. Jatkakaa
Eri aikavyöhyke?Älä nyt. Ollaan sentään jo kahdeksannessa.
Joo onhan tässä vielä yli kk aikaa värjäillä. Mutta jos saataisiin alkutahdit uuden hyökkääjän muodossa tällä viikolla!Älä nyt. Ollaan sentään jo kahdeksannessa.
Espoossa eri aikavyöhyke kylläEri aikavyöhyke?
No niin.. nyt olisi uutta kerrottavaa.
Ja jottei helpoksi elämää tehdä niin tälläisillä hetkillä muutetaan elämän rytmi Tillun mukaisesti. Yöt valvotaan ja päivät nukutaan, jotta pysytään Amerikan kellossa. Hetkeäkään ei voi antaa siimaa palstalla. Aamupäivän aivosumut käynnissä !Espoossa eri aikavyöhyke kyllä
Espoossa eletään vielä vuotta 2022.Espoossa eri aikavyöhyke kyllä