Torski
Tähtipelaaja
Risto Jalo hyppää kolmosen keskelle.Eli ei oo ainakaan Ilveksestä aiemmin tuttu.
Risto Jalo hyppää kolmosen keskelle.Eli ei oo ainakaan Ilveksestä aiemmin tuttu.
Sanotaanko näin että löytyy voittamisen kulttuuria ja johtamista
Muotoilen näin. Mistä sarjoistaMistäs sarjasta tulee?
Uskoo ken tahtoo ☺️aina pitää muistaa että kaikissa työsopimuksessa menee oma aikansa
Ken uskoo mitä tahtoo ☺️ kyllä se johto pitää nyt isosti kiinni saalistaan☺️malttia pian tapahtuu ☺️Vai että on kiinnitetty, mutta työsopimuksessa menee oma aikansa? Höpö höpö eihän silloin ole mitään kiinnitetty, jos ei ole edes sopimustakaan tehtynä.
Muotoilen näin. Mistä sarjoista
Suullinen kiinnitys, mutta Timolla kynät hukassa.Vai että on kiinnitetty, mutta työsopimuksessa menee oma aikansa? Höpö höpö eihän silloin ole mitään kiinnitetty, jos ei ole edes sopimustakaan tehtynä.
Ok sovitaan näin se siitä sittenKuulostaa hyvältä. Siis joku kunnon palkkasoturi joka vaihdellut sarjojakin jo tällä kaudella ja nyt vielä meille?
Uijuijui, onneksi kyseessä on vain trolli.
Muotoilen näin. Mistä sarjoista
Ok sovitaan näin se siitä sitten
Ken uskoo mitä tahtoo ☺️ kyllä se johto pitää nyt isosti kiinni saalistaan☺️malttia pian tapahtuu ☺️
Lähinnä hain tuota, että meillä tosiaan on kärkipakit R ylivoimalle jo.
Mutta mistäpä sitä koskaan tietää mitä Tillu tekee. Antaako muiden tankata vai suorittaako ite.
Onko sopimuksessa optio ilmaisista hodareista Areenan läheltä ennen jokaista peliä?Tai sitten ei ole pelannut vielä missään tällä kaudella.
Phil Kessel. Tervetuloa Ilvekseen!
JMA? Tämmöstä mulle huhuiltiinMuotoilen näin. Mistä sarjoista
Anteeksi maalaisuuteni mikä tämä nyt oli, minkä pitäisi osua ? Se että Ilves on tehnyt sopimuksen jonkun pelaajan kanssa ?Älä nyt suutu, lupaan kyllä antaa tunnustuksen sinulle mikäli tämä sattuu osumaan. Ja perua trollipuheeni.
2 pelaajaa 2 eri sarjasta?Muotoilen näin. Mistä sarjoista
Mene vankilaan.JMA? Tämmöstä mulle huhuiltiin
JMA? Tämmöstä mulle huhuiltiin
JMA? Tämmöstä mulle huhuiltiin