Asylum
Luottopelaaja
Kerhonkin epäillään availevan kauppa, niin sieltä Rautiainen ja Are Sveitsistä? Kukas se kolmas sitten on vielä?
Koodi murrettu! Nyt mosaiikin palaset lonksahtivat kohdalleen. I was blind but now I see.
Siinä meniskin se Tipaton tammikuu.Alvarez <--> Rautiainen
Arttu --> Ilves
Meni kalsarit vaihtoon!
Koodi murrettu! Nyt mosaiikin palaset lonksahtivat kohdalleen. I was blind but now I see.
Alvarez <--> Rautiainen
Arttu --> Ilves
Meni kalsarit vaihtoon!
Tuohon jengiin vielä Mese sydämet sulattavalla hymyllänsä. Tässähän sukat pyörii jalassa, kyyneleet nousee silmiin ja touhutippa pusertuu väkisin piipusta. Tänä keväänä nostellaan kannua. Saa ottaa talteen.
Tuohon jengiin vielä Mese sydämet sulattavalla hymyllänsä. Tässähän sukat pyörii jalassa, kyyneleet nousee silmiin ja touhutippa pusertuu väkisin piipusta. Tänä keväänä nostellaan kannua. Saa ottaa talteen.
Toivottavasti menee HIFK.IS:N tietojen mukaan 27-vuotias Niku on saanut erittäin rahakkaan tarjouksen Ruotsista. Niku ei kuitenkaan haluaisi lähteä ulkomaille perhetilanteensa takia. Nikulla on kaksi lasta ja kanadalainen puoliso.
Niku on kertonut JYPille, että SM-liigassa on neljä seuraa, joihin hän on valmis siirtymään. Kaikki neljä Nikusta kiinnostunutta, vakavasti otettavaa tarjokasta ovat sarjan kärkijoukkueita.
Sami Nikun tilanteesta uutta tietoa – sai hurjan tarjouksen, näin hän reagoi
HIFK on kiinnostunut Sami Nikusta.www.is.fi
Toivottavasti menee HIFK.
Tämä!Miksi? Ei sillä, että suuresti kiinnostaisi tai pelottaisi, mutta en mä nyt välttämättä haluaisi tuohon HIFK:n jengiin vielä huipputaitavaa kiekollista leftin pakkia. Ihan kiva olisi, jos menisi vain Ruotsiiin.
Tai sit meille?Miksi? Ei sillä, että suuresti kiinnostaisi tai pelottaisi, mutta en mä nyt välttämättä haluaisi tuohon HIFK:n jengiin vielä huipputaitavaa kiekollista leftin pakkia. Ihan kiva olisi, jos menisi vain Ruotsiiin.
Hienoa nostalgisointia, mutta Rautiaiselle ei ole kyllä mitään käyttöä.
Samaa mieltä. Ennemmin mä sieltä poistaisin esimerkiksi NenosenHienoa nostalgisointia, mutta Rautiaiselle ei ole kyllä mitään käyttöä.