Toutain
Tähtipelaaja
Eikös joku lehti spekuloinut/ vihjannut että Ilveksellä rahallisesti heikoin tarjous Nikusta, silti tuli Ilvekseen
Taisi tällä palstalla olla yhdeltä huhumieheltä tuollainen heitto. Lehdissä en ole itse nähnyt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eikös joku lehti spekuloinut/ vihjannut että Ilveksellä rahallisesti heikoin tarjous Nikusta, silti tuli Ilvekseen
Ainakin Are! Mun mielestä on enemmän tarvetta sille, kuin maalivahdille. Tuntuisi myös oudolta ulostaa Gunnari tai Malek tässä kohtaa pois, koska otteet olleet ihan hyviä.Manifestoidaan Are ja Kingi kotiin
Ainakin Are! Mun mielestä on enemmän tarvetta sille, kuin maalivahdille. Tuntuisi myös oudolta ulostaa Gunnari tai Malek tässä kohtaa pois, koska otteet olleet ihan hyviä.
a)A) Mitähän tuo asettumaan tarkoittaa, koska yleisesti tuossa ei ole mitään järkeä. Siis sillä, että olisi nyt reilut pari viikkoa ollut sopimus, mutta kun ei ole asettunut ei voida julkaista? Jos kyseessä on Järvinen, niin tuskin ongelmat nyt mihinkään asettumiseen liittyvät? Jossain vaiheessa selitys oli, että pitää ensin tehdä haastattelu, missä ei siinäkään ole mitään järkeä.
Onko linkata videoo???a)
katso liitettä 7164
Eli Rautiainen vuokrannut taas kämpän Arelle, mutta tarvi ensin irtisanoa edellinen asukas ja kämpän vapautumiseen menee aikaa.![]()
Vanha juttuOnko linkata videoo???
En tältä istumalta vaihtaisi kumpaakaan maalivahtiamme häneen. Jos järkevästi irtoaa " kolmoseksi ", mitä epäilen, niin asia on ihan toinen.Outoa se olisi myös siltä kantilta, että Langhamer on kärsinyt vaivoista, eikä ole pystynyt pelaamaan kuukauteen. Tästä syystä olisi todella erikoista laittaa toinen pihalle sellaisen maalivahdin tieltä kenen taso ja pelikunto on todennäköisesti suuri arvoitus.
Bannia näistä. Jätti sydän pari lyöntiä välistä.Lipsauttivat vahingossa behind-the-scenes matskua.
Are jo haastatteluissa hallilla…
katso liitettä 7166
Mulla taas syke kävi hetkellisesti 200 tuntumassa..Bannia näistä. Jätti sydän pari lyöntiä välistä.
Ja mulla sit bokserit vaihtoonBannia näistä. Jätti sydän pari lyöntiä välistä.
Mulla ei enää ees tunnu sykettäMulla taas syke kävi hetkellisesti 200 tuntumassa..
Niin, Marekillahan on myös ensi kaudesta Oskarshamnin kanssa sopimus, mutta pitäisin kyllä miestä ja hänen agenttiaan äärimmäisen tyhmänä jos kontrahtissa ei ole jotain Allsvenskan-pykälää. Marek kuitenkin tuli lähtökohtaisesti yhteen SHL:n peräpään seuroista eurooppalaisen huippuvahdin statuksella, joten ideana ei varmasti ollut kahlita itseään kiinni uppoavaan laivaan. Ja vaikka tällaista klausuulia ei olisikaan, eivät tämän kauden näytöt varmasti seuraakaan ole varsinaisesti jatkosta vakuuttaneet...Langhamerissa olennaista on se, että voiko miehen saada myös ensi kaudeksi. Tätä siellä varmasti veivataan. Lankku loppukauden + parin vuoden pahvilla sinetöisi huippuvahdin Ilvekseen seuraaviksi kausiksi. Itse en ihan hirveästi anna painoarvoa tämän kauden esityksille tuolla sarjajumbon maalilla.
SHL-sopimukset raukeavat, jos seura tippuu.Niin, Marekillahan on myös ensi kaudesta Oskarshamnin kanssa sopimus, mutta pitäisin kyllä miestä ja hänen agenttiaan äärimmäisen tyhmänä jos kontrahtissa ei ole jotain Allsvenskan-pykälää. Marek kuitenkin tuli lähtökohtaisesti yhteen SHL:n peräpään seuroista eurooppalaisen huippuvahdin statuksella, joten ideana ei varmasti ollut kahlita itseään kiinni uppoavaan laivaan. Ja vaikka tällaista klausuulia ei olisikaan, eivät tämän kauden näytöt varmasti seuraakaan ole varsinaisesti jatkosta vakuuttaneet...
Mitä yritän siis sanoa on, että sikäli mikäli Oskarshamn tippuu (mikä näyttää äärimmäisen todennäköiseltä) voi Marek olla hyvinkin ensi kaudeksi saatavilla. Mikäs miehen kannalta sen parempaa kuin umpisurkean kauden jälkeen päästä tuttuun paikkaan paikalliseen huippuseuraan hakemaan uralle uutta alkua
Kaikki automaattisesti?SHL-sopimukset raukeavat, jos seura tippuu.
kylläKaikki automaattisesti?