Rauno Repomies
Tähtipelaaja
Sanokaa mitä sanotte, mutta tämä on kyllä Ilvesfoorumin kautta aikain ketjujen ketju.Olkaa hiljaa, niin saatte kalaa.
Legendatason settiä.
Sanokaa mitä sanotte, mutta tämä on kyllä Ilvesfoorumin kautta aikain ketjujen ketju.Olkaa hiljaa, niin saatte kalaa.
Jossei syö ni juoTillu syö Santun.
Alle kuukausi ja 319 sivua.Sanokaa mitä sanotte, mutta tämä on kyllä Ilvesfoorumin kautta aikain ketjujen ketju.
Legendatason settiä.
LähdeHuomenna tulee julkistuksia, ovet käy molempiin suuntiin.
F5 ,9.00-14! aika-ikkuna.
Pari jatkoa myös ehkä.
Ei ainakaan Nestori.Lähde
No Saimaan rinssi se on jo itsessään lähde!Lähde
Kuinka moni on lukenut kaikki viestit? Täällä yksi, luulen, että @Jäähykuningas18 ei ole toinen.Sanokaa mitä sanotte, mutta tämä on kyllä Ilvesfoorumin kautta aikain ketjujen ketju.
Legendatason settiä.
Ratinen Jyväskylään ja sieltä Turkulainen.Huomenna tulee julkistuksia, ovet käy molempiin suuntiin.
Pari jatkoa myös ehkä.
Ite tullu luettuu Kertoo varmaan aika paljon mun vapaa-ajan paljoudesta. Onneks työt alkaa maanantaina nii saa jotai muutakin välillä, ettei mökkihöperöidy.Kuinka moni on lukenut kaikki viestit? Täällä yksi, luulen, että @Jäähykuningas18 ei ole toinen.
Kyllä, kuten Maanantaina Tappara julkaisi Nikun!Huomenna tulee julkistuksia, ovet käy molempiin suuntiin.
Pari jatkoa myös ehkä.
Huomenna tulee julkistuksia, ovet käy molempiin suuntiin.
Pari jatkoa myös ehkä.
Ei.Voisko täällä edes porukka pysyä ihan aiheessa ja jättää ne turhat hassuttelut pois?
Alkaisikohan tämänkin huhuilijan huhut olla tällä palstalla huhuiltu jos (ja kun) tämä(kään) ei toteudu?Huomenna tulee julkistuksia, ovet käy molempiin suuntiin.
Pari jatkoa myös ehkä.
Meinaat, että pystyisit jotenkin keskittymään töihin? Kun menet töissä paskalle niin satavarmasti puhelin kädessä foorumilla.Ite tullu luettuu Kertoo varmaan aika paljon mun vapaa-ajan paljoudesta. Onneks työt alkaa maanantaina nii saa jotai muutakin välillä, ettei mökkihöperöidy.
Kyllä se ovi aukeaa samaan suuntaan meni ulos, tai tuli sisälle.Huomenna tulee julkistuksia, ovet käy molempiin suuntiin.
Pari jatkoa myös ehkä.
Huomenna tulee julkistuksia, ovet käy molempiin suuntiin.
Pari jatkoa myös ehkä.
Mene sinä töihin. Jos ei muutaAlkaisikohan tämänkin huhuilijan huhut olla tällä palstalla huhuiltu jos (ja kun) tämä(kään) ei toteudu?