Lukedos
Rivipelaaja
Yks Jonne pitää aina ollaMitä me Jonne Tammelalla tehdään.
Yks Jonne pitää aina ollaMitä me Jonne Tammelalla tehdään.
Jos Are tulee niin samaista suurta ajattelijaa lainaten sanon Tillulle:Huomauttelet tässä ketjussa muille viestien laadusta ja sisällöttömyydestä, mutta antavatko tuollaiset viestit sitten kenellekään yhtään mitään? Huonostakin huumorista joku voi jotain pientä iloa saada ja innostua vaikka kirjoittelemaan foorumille, kun rima on laskettu maahan. Esimerkkejä uusista jäsenistä löytyy aiemmilta sivuilta.
Loppuun lainaan erästä suurta ajattelijaa:
Sadepilvet en voi pyytää mene pois
Mut yhen tiiän jolta kyllä pyytää vois
Älä tuu siihen droppaa mun tunnelmaa
Mitä eilistä juttua jankuttaa
Voitsä vetää suupielet ylöspäin
Laa la laa laa laa laa
Älä tuu droppaa mun tunnelmaa
Ja ulottuu jo pitkälle Tampereen ulkopuolelle…Tamperelaiset työnantajat varmaan kiroavat koko seuran ja tämän ketjun alimpaan helvettiin.
Kukaan ei enään keskity töihin, räplätään vain koneita ja silmät suurina luetaan Ilves foorumia.
Kauheet tappiot on varmaan tämä ketju, aiheuttanut yritys maailmalle
Älä rajaa.. tämä on Maailmanlaajuinen ongelma ja ilmiö. Itsekkin tällä hetkellä töissä ja kaukana Tampereelta.Tamperelaiset työnantajat varmaan kiroavat koko seuran ja tämän ketjun alimpaan helvettiin.
Kukaan ei enään keskity töihin, räplätään vain koneita ja silmät suurina luetaan Ilves foorumia.
Innolla odotan niitä avioerotilastoja.
Mä päätin olla avaamatta tänää osaston vankilassa, en mä mitään töitä voi tehdä, kun mut on tuomittu lukee tätä ketjua.Tamperelaiset työnantajat varmaan kiroavat koko seuran ja tämän ketjun alimpaan helvettiin.
Maaliolettaman lisäksi myös kaikenlaisia muita olettamia.Hienoa kun ketjuun tuodaan aineisen hassuttelun sijaan välillä myös tilastoja, faktoja ja analyysejä.
Todella hyvä nosto. Jos liigaan tuodaan kaikennäköisiä höpöhöpö tilastoja niin tää ketjuhan on sen rinnalla aivan pelkkää faktaa!Maaliolettaman lisäksi myös kaikenlaisia muita olettamia.
Tai Ruotsista.Veikkaanpa, että tulee Pohjois-Amerikasta sentteri meille.
Arttuolettama.. olisi jopa oman ketjun aihe, mutta jatketaan vaan tätä nykyistä ja hyvälle pohjalle rakennettua.Todella hyvä nosto. Jos liigaan tuodaan kaikennäköisiä höpöhöpö tilastoja niin tää ketjuhan on sen rinnalla aivan pelkkää faktaa!
Is it Are time??
Tai SaksastaTai Ruotsista.
Kai mä nyt vastaan samalla mitalla jos joku vittuilee kun kyselin kuitekin ihan asialisesti niiden huhujen perään huhuketjussa. Jos siitä joku pahoittaa mielensä niin voi voi.Huomauttelet tässä ketjussa muille viestien laadusta ja sisällöttömyydestä, mutta antavatko tuollaiset viestit sitten kenellekään yhtään mitään? Huonostakin huumorista joku voi jotain pientä iloa saada ja innostua vaikka kirjoittelemaan foorumille, kun rima on laskettu maahan. Esimerkkejä uusista jäsenistä löytyy aiemmilta sivuilta.
Loppuun lainaan erästä suurta ajattelijaa:
Sadepilvet en voi pyytää mene pois
Mut yhen tiiän jolta kyllä pyytää vois
Älä tuu siihen droppaa mun tunnelmaa
Mitä eilistä juttua jankuttaa
Voitsä vetää suupielet ylöspäin
Laa la laa laa laa laa