Näin ymmärsin, olkkarissa montut lattiassa ja työmaalla ei ruotsalaisiaOnko mies jo piikattu valusta irti?
NessuTillu soitellut tänään Hämeenlinnaan.. Tulisiko sieltä Alvarezin korvaaja..
Mä ottaisin Mustosen! Tilastojen mukaan hän on vielä parempi aloittaja kuin Toivola(joka ei oo huono) Ihan spetnaz-mies meiän pahimpaan ongelmaanKyllä minä edelleen ottaisin sen Artturi Toivolan jos ei kerran muuta ole tarjolla sentteririntamalle.
Mistään mitään tiedä, mutta suurena yllätyksenä en pidä jos Mlada Boleslavin kokoonpanosta ei löydy #71..
@reiska täs nää jos jäi mietityttäänSen verran voin ainakin itse avata, että ei kiinnosta foorumin plussat ja miinukset.
Uusimpia käänteitä en tiedä #71 casessa, mutta usko on että tää homma saadaan päätökseen vielä. Ihan päivittäin ei kehtaa udella asioista.
Tais olla niin iso et veti koukun suoraks…Mitenkäs se jo koukussa ollut?
RADU!?!?!?!?!?!?Tillu soitellut tänään Hämeenlinnaan.. Tulisiko sieltä Alvarezin korvaaja..
Kiitos, olet hieno mies. Oletan sukupuolesi.@reiska täs nää jos jäi mietityttään
Saisko sitä Mikan poikaa IlvekseenTillu soitellut tänään Hämeenlinnaan.. Tulisiko sieltä Alvarezin korvaaja..
Hei, uskallat sää. Oot jumalasta seuraava.Osaako @punakone kommentoida mitään mahdollisesta laina/vuokra sopimuksesta? Onko mitään tälläistä kantaunut sinun korviisi? Tätä huhua en uskalla yksin laittaa pihalle.
Kiitos, oikeinhan se meniKiitos, olet hieno mies. Oletan sukupuolesi.
Kaipaisin Rajaniemeä, vaikka ei nyt Alvarezin korvaaja olekaanTillu soitellut tänään Hämeenlinnaan.. Tulisiko sieltä Alvarezin korvaaja..
Paljasta ny vielä kuka on? meni syteen tai savee väliäkö tuolla.Paljastettakoon se että minun huhuni ei koskenut missään kohtaa Massia!
Hei, uskallat sää. Oot jumalasta seuraava.
Eikös Tillu nyt kääntele kaikkia kiviä kun taitaa olla pientä painetta löytää pelaajia/pelaaja..ei ole tulossa ainaskaan heiltä ketä kontaktoin..Osaako @punakone kommentoida mitään mahdollisesta laina/vuokra sopimuksesta? Onko mitään tälläistä kantaunut sinun korviisi? Tätä huhua en uskalla yksin laittaa pihalle.
Käsi ylös virheen merkiksi. Sanoin väärin, jumalasta seuraavasta seuraava.Ei kai Haikuri sentään mikään Raipe ole?
Joku Pohjois-Amerikan laina?Osaako @punakone kommentoida mitään mahdollisesta laina/vuokra sopimuksesta? Onko mitään tälläistä kantaunut sinun korviisi? Tätä huhua en uskalla yksin laittaa pihalle.