Ilvesfoorumin kipinävahti 2024

Status
Viestiketju on suljettu.

Ykkösfani

Vakiokokoonpanossa
Tämähän oli jo selvää.

Jerry tulee.
Eli kokoonpanot alkuviikon jälkeen ovat:

Turkulainen - Ruotsalainen - Suomi
Ikonen - Palve - Nyman
Mäntykivi - Kodytek - Stransky
Nenonen - Massi - Meskanen
Könönen - Callin - Ratinen
Bau - Virtanen - Gregoire

Clendening - Masin
Niku - Friman
Pelli - Parikka
Latvala
Rautanen/Soini

Langhamer
Malek
Gunnarsson

Tupsukorva35

Tähtipelaaja
Tämä on done deal.

Katsotaan koska Tillu jaksaa julkaista.

Mitä meidän vielä tarvitsee tehdä? Me täällä kohta kuukausi on vuodatettu verta, hikeä ja kyyneleitäkin Ilveksen sekä tämän yhteisön hyvinvoinnin hyväksi.

Avovaimoani ei saa eikä autoakaan ole tällä hetkellä lainattavaksi, mutta hän voi lainata vaikka mun polkupyörää. En näillä keleillä sitä kylläkään käyttäisi, mutta muuta ei ole antaa.

Tampere Maple Leafs

Vakiokokoonpanossa
Mitä meidän vielä tarvitsee tehdä? Me täällä kohta kuukausi on vuodatettu verta, hikeä ja kyyneleitäkin Ilveksen sekä tämän yhteisön hyvinvoinnin hyväksi.

Avovaimoani ei saa eikä autoakaan ole tällä hetkellä lainattavaksi, mutta hän voi lainata vaikka mun polkupyörää. En näillä keleillä sitä kylläkään käyttäisi, mutta muuta ei ole antaa.
Näin lähelle on kuitenkin jo päästy. Loppukiri vielä...

Liitteet

• 1000030451.jpg
    1000030451.jpg
    374,2 KB · kertaa luettu: 180

Toutain

Luottopelaaja
Piti lähteä työtehtäviin Luganon foorumille, mutta kun avasin viimeisen viestin tämän kauden ketjusta, niin huomasin, että sinne oli ite Tillu ehtinyt ennen mua jo.

Syntymävuoden valehdellut muutamalla pykälällä, ettei paljastuis.

1706546594973.png

eouain

Vakiokokoonpanossa
Nyt ollaan jännän äärellä. Nikun sopparin päättyminen julkistettiin JYPin somessa klo 19.00. Soppari Ilvekseen julkistettiin klo 19.31. Ja nyt on alkuviikko!

Oliko jollain vielä bensaa jäljellä jerrykannussa?

Soho

Tähtipelaaja
Siellä on radiotelevisione svizzera eli sveitsiläisen yleisradio organisaation johtava eli Sveitsin oma Petteri Sihvonen kritisoinut Arttua. Kyllä tosta kuukkelikääntäjän antamasta käännöksestä nyt jotain ymmärtää sentään. Ilmeisesti köysikävelijä Jolysta tuli keskinkertainen, kun Artulla ei oikeen kulkenut ja siinä sivussa Spacekki saanut keppiä

Lähde:

katso liitettä 7504
Jumalauta noi sveitsiläiset on pöllöjä. Laittaneet meidän Aren pelaamaan tifosien kanssa potkupalloa. Onpa ihme, että ei tule tehoja. Vähemmästäkin rauhallinen mies hermostuu ja pieksee jonkun tsekkiläisen takkutukan.

Kaukofani

Luottopelaaja
Nyt ollaan jännän äärellä. Nikun sopparin päättyminen julkistettiin JYPin somessa klo 19.00. Soppari Ilvekseen julkistettiin klo 19.31. Ja nyt on alkuviikko!

Oliko jollain vielä bensaa jäljellä jerrykannussa?
Kyllä tää nuotio on kuin paavin valinnan valkee…mulla tulee ainakin mustaa savua kun puut loppu ja autonrenkaita jo polttelen…

Status
Viestiketju on suljettu.