OnkoTälläNytVäliä
Vakiokokoonpanossa
Miksi pitäisi tutkia kun voi hutkia, tillulle sakinhivutusta ja patsas peruttu kun ei tullutkaan Jerryä tai Area tai Langhameria ja Les lähtee kärppiin.
Sehän ei liittynyt nyt tähän minun kommenttiin millään tapaa.
Mä en nyt perustanut tätä juttua siihen kakkosketjuun, vaan pointtina siinä oli se, että siinä missä Marjamäen aikana istui viltissä ihmettelemässä eikä mikään toiminut, onkin Marjamäen lähdettyä kaivettu kentälle ja saanut vastuuta ja täyttänyt paikkansa. Oon katsellut pelejä, lukenut oululaisten keskusteluja ja kuunnellut petopodia, jossa tätä Tiivolan tapausta on käsitelty.Kakkossentterinä Kärpissä ei tarkoita mitään. On niin paska nippu, ihan sama kuka koutsaa.
Ottaisin tosiaan vain puolen miljoonan korvauksen kera. Herrahan oli jo lähtöhuhuissa syksyllä mutta ei kelvannut mihinkään. Varmaan mottipäinen liksa oli silloin esteenä.
En mä nyt vielä tuota treidiä nielaise.Onko kyllä kipinäketjun kruunaus jos Lancaster vaihtuu Tiivolaan.
Ensin huhuiltiin Massi Järvistä, saatiinkin Niku. Sitten huhuiltu Turkulaista, Area ja Langhaneria ja lopulta annetaan Lancaster johonkin Tiivolaan.
Melkein jo ehtii unohtaa että hankittiin tosiaan tuo Niku..
SamaTää kanava on kyllä yks vuoristorata, välillä lentää joka paikkaan sitä kuuluisaa ja välillä tulee kylmähiki + ahdistus
IFK kaipaisi kiekollista pakkia ehkä eniten. Vaihdokkisi on hieman hmmm…Itse kyllä epäilen, että Les menee Hifkiin jossa pakkipula ja vaihdossa meille tulee Mikke Makke Nakke Åsten.
Ei voi häneltä edes kysyä, kun kukaan ei ymmärrä kieltä.IFK kaipaisi kiekollista pakkia ehkä eniten. Vaihdokkisi on hieman hmmm…
Muulin tapaisen pelaajan ottais mielellään neloseen. Toki ei vaihdossa Lancasteriin....Itse kyllä epäilen, että Les menee Hifkiin jossa pakkipula ja vaihdossa meille tulee Mikke Makke Nakke Åsten.
Samoin. Mun mielestä on ihmeellistä että Jatkoajassa on herralle ketju johon on kirjoitettu viimeksi joskus viime vuoden puolella. Olikohan marraskuulla?Mä en nyt perustanut tätä juttua siihen kakkosketjuun, vaan pointtina siinä oli se, että siinä missä Marjamäen aikana istui viltissä ihmettelemässä eikä mikään toiminut, onkin Marjamäen lähdettyä kaivettu kentälle ja saanut vastuuta ja täyttänyt paikkansa. Oon katsellut pelejä, lukenut oululaisten keskusteluja ja kuunnellut petopodia, jossa tätä Tiivolan tapausta on käsitelty.
No nyt oli kyllä jerryjen jerry. Tää olis luokkaa Välimaa, mutta tää äijä ei edes oo tehny puolesta kenttää maalia niin jää sekin lento lyhyeks.Itse kyllä epäilen, että Les menee Hifkiin jossa pakkipula ja vaihdossa meille tulee Mikke Makke Nakke Åsten.
Vain Jerrystä tai Aresta saa vastineeksi synninpäästön!Jos Liigan sisällä siirtyy johonkin, saa kyllä Tillu lähteä perässä.
Ihan varmasti on sopimus vielä tällä kaudella IlvekseenMiten nämä säännöt näissä siirroissa menee? Ei taida olla Ilveksellä paljon sananvaltaa, jos Les johonkin toiseen liiga seuraan haluaa?
Tottakai on, Les on meidän sopimuspelaaja, ei ole pakko antaa siirtyä minnekkään.Miten nämä säännöt näissä siirroissa menee? Ei taida olla Ilveksellä paljon sananvaltaa, jos Les johonkin toiseen liiga seuraan haluaa?
Miten nämä säännöt näissä siirroissa menee? Ei taida olla Ilveksellä paljon sananvaltaa, jos Les johonkin toiseen liiga seuraan haluaa?