Mikä oli siinä, mimmosta laitetaan?Vttu. Se oli siinä.
Mikä oli siinä, mimmosta laitetaan?Vttu. Se oli siinä.
Se sivu mistä tuo ottaa siirtonsa päivittyy kaksi kertaa päivässä. Eli klo 2.00 näkyy vasta tämän illan rekisteröinnit.Päivittyy vasta klo 2 seuraavan kerran siirrot sinne
Priceless sisääntulo.Tää on pelkkä huhu mutta Riikan Dynamosta olisi tulossa vielä ennen siirtorajaa huippu sentteri Hoidatkos Tippuris
Sopimuksia 0 kpl laatikossa. Nolla. Nolla. Nolla. Nolla.Mikä?
Matti JärvinenOtin kuvan ikkunasta. Nähdessäni kuvan puhelimellani, se muistutti minua jostain. En osaa sanoa, mitä kuva muistuttaa. Voisitteko auttaa?
katso liitettä 7672
Niinpä..Vttu. Se oli siinä.
jerrrrrrryyyyyyyyyOtin kuvan ikkunasta. Nähdessäni kuvan puhelimellani, se muistutti minua jostain. En osaa sanoa, mitä kuva muistuttaa. Voisitteko auttaa?
katso liitettä 7672
Kenen laatikossa? Tuomenoksan?Sopimuksia 0 kpl laatikossa. Nolla. Nolla. Nolla. Nolla.
Sopimuksia 0 kpl laatikossa. Nolla. Nolla. Nolla. Nolla.
Blegi älä puhu kakkaa. Uskallan väittää, että sopimuksia on 1 kpl laatikossa.Sopimuksia 0 kpl laatikossa. Nolla. Nolla. Nolla. Nolla.
Are?Otin kuvan ikkunasta. Nähdessäni kuvan puhelimellani, se muistutti minua jostain. En osaa sanoa, mitä kuva muistuttaa. Voisitteko auttaa?
katso liitettä 7672
Älä laita tällästä.Sopimuksia 0 kpl laatikossa. Nolla. Nolla. Nolla. Nolla.
Ei tämä nyt perkele voi näin päättyä. Ei saa päättyäSopimuksia 0 kpl laatikossa. Nolla. Nolla. Nolla. Nolla.
Ketä yllättää....onneksi ne katseet on vissiin jo hetken ollut siellä ulkomaillaSopimuksia 0 kpl laatikossa. Nolla. Nolla. Nolla. Nolla.