Schweinstein
Vakiokokoonpanossa
Mulla on haju tosta kirjotusasustaOisko haikuri tän kauden sweinstein(vatu miten tää kirjotetaa)
Ping ilvestyskirja podcast
Hintsane
Vatu törkyturpa
Mulla on haju tosta kirjotusasustaOisko haikuri tän kauden sweinstein(vatu miten tää kirjotetaa)
Ping ilvestyskirja podcast
Hintsane
Vatu törkyturpa
Kyl se ulkki on edelleen koukussa..
Alkaa vaikuttaa yhtä hyvältä kun omat vihjeet vuosien saatossa.. kuultu linja-autoaseman Shellin vessassa. En purisi liikaa tuppia tässä kohtaa..
Tähän mennessä manifestointi on tuonut jo Nikun. Kannattaako tässä kohtaa enää edes luovuttaa kun näyttöä tän ketjun toimivuudestakin on?Vaihtoi nimensä Haikuri out
Mutta älkää ny perhana luovuttako. Jos katseet on ulkomailla kuten jo aikaisemmin todettu, niin tässä on vielä pari viikkoa aikaa kalastaa.
Pitääkö kaiken olla niin negaa ja vakavaa?Seuraavat kaksi viikkoa taas united smile-hengessä hassuttelua Aresta ja kuvaspämmiä?
Ollaan aina mukana, seistään teidän tukena,Massia on t. Tillu
katso liitettä 7695
Tähän mennessä manifestointi on tuonut jo Nikun. Kannattaako tässä kohtaa enää edes luovuttaa kun näyttöä tän ketjun toimivuudestakin on?
Helvetin vakavaahan tämä onkin kuin yksi trollitili sai puolet palstasta hermostumaan minulle kun en uskonut kyseisen kaverin paskapuheita.Pitääkö kaiken olla niin negaa ja vakavaa?
Tästä ei pitäisi joutua edes keskustelemaan. Lapid pelaa SaiPassa, koska Lapidille ei olla nähty mitään käyttöä Suomen kärkijoukkueissa. Sillä että onko Lapid Bauta parempi ei ole yhtään mitään merkitystä, joten turha argumentti @Duck You :lta. Ilves ei voi pelata sentterikorttiaan hankkimalla Lapidia joka saattaa olla Bauta parempi tai sitten ihan turhake, vaan Ilveksen on pyrittävä hankkimaan lähtökohtaisesti huomattavasti näitä kumpaakin parempi ja ennen kaikkea varmempi sentteri.
Seuraavat kaksi viikkoa taas united smile-hengessä hassuttelua Aresta ja kuvaspämmiä?
Mieluummin kuin kaktus perseessä toisien kivittämistäSeuraavat kaksi viikkoa taas united smile-hengessä hassuttelua Aresta ja kuvaspämmiä?
Tulee moni muukin..Jerry tulee vielä illan aikana
Erona se että se trollitili sai positiivista säpinää, hyvää juttua ja naurua aikaan.Helvetin vakavaahan tämä onkin kuin yksi trollitili sai puolet palstasta hermostumaan minulle kun en uskonut kyseisen kaverin paskapuheita.