Toutain
Luottopelaaja
Se on muuten Manngardin lähdön vuosipäivä aikalailla kohillaan.
No ilmankos on ale-kampanja menossa kaupalla.
Se on muuten Manngardin lähdön vuosipäivä aikalailla kohillaan.
Ketjua pystyyn jossa jokainen voi jakaa jonkin lämpimän muiston hänestä.Se on muuten Manngardin lähdön vuosipäivä aikalailla kohillaan.
"Ilves Vin" Areenan näytölle?Se on muuten Manngardin lähdön vuosipäivä aikalailla kohillaan.
Sen kunniaksi jotakin? Edelleen odottelen Adam Rockwood, Ivan Nikolishin tai Colton Beck -tyyppistä hankinta.Se on muuten Manngardin lähdön vuosipäivä aikalailla kohillaan.
Hmmm.. Adam Rockwood .. sentteri ja pelannut kovilla tehoilla viimekaudet. Kehitelläänkö tästä huhuaSen kunniaksi jotakin? Edelleen odottelen Adam Rockwood, Ivan Nikolishin tai Colton Beck -tyyppistä hankinta.
Melkein pitäisi! Uroteko 2021 KooKoota vastaan ei unohdu! Todellinen Ilves legenda.Hmmm.. Adam Rockwood .. sentteri ja pelannut kovilla tehoilla viimekaudet. Kehitelläänkö tästä huhua
Adam Rockwood - Stats, Contract, Salary & More
Eliteprospects.com hockey player profile of Adam Rockwood, 1995-09-22 Coquitlam, BC, CAN Canada. Most recently in the Slovakia with HK Dukla Michalovce. Complete player biography and stats.www.eliteprospects.com
Mitä se teki ? Minä olen jo unohtanutMelkein pitäisi! Uroteko 2021 KooKoota vastaan ei unohdu! Todellinen Ilves legenda.
Syöttikö se voittomaalin?Mitä se teki ? Minä olen jo unohtanut
Vei pari pakkia sivuun, minkä vuoksi Myttyselle aukesi kunnon baana maalille ja kiekko uuniin. Tällä maalilla pääsimme puolivälieriin Lukkoa vastaan.Mitä se teki ? Minä olen jo unohtanut
Ei sentään, sillä 0+0=0!Syöttikö se voittomaalin?
No juu.. nyt kun sanot. Pitkää pahvia käteen, tai Tillu ulos !Vei pari pakkia sivuun, minkä vuoksi Myttyselle aukesi kunnon baana maalille ja kiekko uuniin. Tällä maalilla pääsimme puolivälieriin Lukkoa vastaan.
Eiköhän punakone ole menossa katsomaan tänään Saksa U20 vs Tsekki U20 matsia.
Siitä perjantaiksi Unkariin seuraamaan olympiakarsintojen kolmatta vaihetta.
Miksi ja mitä katsomaan Usa, sitä en vielä ole selvittänyt.
Näyttäisi olevan U18 5 nations tournament Plymouth, Michigan. Pari tuttua siellä nyt.
Punakone trollasi eilisen ja tämän päivän vain muiden iloksi, että luullaan, että tulee joku tänne .Juu ja punakoneen tykkäys sun viestiis paljastanee, että tästä kyse.
Joku tulee ja tämä on tieto. Jos ei muista ole, niin tulen vaikka itse.Punakone trollasi eilisen ja tämän päivän vain muiden iloksi, että luullaan, että tulee joku tänne .
Punakone trollasi eilisen ja tämän päivän vain muiden iloksi, että luullaan, että tulee joku tänne
Taas välillä faktaakin ketjuun...Joku tulee ja tämä on tieto. Jos ei muista ole, niin tulen vaikka itse.
Voiko olla sattumaa, että tää sivu on alkanut juuri seuraamaan Ilvestä?
katso liitettä 7919