IhanJuniori
Junioripelaaja
Ainakin joskus Tillu ollut perässä.Andrei?
Anrei mieluumminAndrei?
Itse ainakin odotan, koska Ilves tajuaa ja kehtaa alkaa rahastamaan tällä kannattajien suurella kiinnostuksella pelaajasiirtoja kohtaan.Tätä ketjua lukiessa tulee väistämättä mieleen että pitäisi Ilveksen heittää tuonne Ilves+ ensi vuodelle kuukautta ennen siirtorajaa 24/7 lähetys jossa seurataan Tillua jolla GoPro päässä koko kuukauden. Hintaa vaikka 29,90 euroa tuolle kuukaudelle niin kyllä tuostakin jokusen euron saisi pelaajabudjettiin lisää.
Kato perkele, kaikkee sitä oppiiAnrei mieluummin
Näen myös vahvan mahdollisuuden kehittää tästä konseptista herkemmän genren ystäville klassinen deittiohjelma Unelmien poikamies Tillu. Kontiolat, Baptistet sun muut kilpakosijat yrittävät päästä Ilveksen rosteriin, mutta kuten arvata saattaa, Tampereen puhutuin hunksi ei kelpuutakaan seuraansa ketä tahansa.Itse ainakin odotan, koska Ilves tajuaa ja kehtaa alkaa rahastamaan tällä kannattajien suurella kiinnostuksella pelaajasiirtoja kohtaan.
Kohta tulee Ilves+ Pro, johon sisältyy joku viikottainen Tillun hostaama scouttausshow, hintaan 9,95€/kk. Kerran kuukauteen sitten lauantain fight night missä painii muiden maiden Tilluja vastaan.
Mä oon ainakin jo melko well done. Ei välttämättä uskoisi siirtorajaodotuksen menevän näin ytimiin, mestaruuttakaan kun kohta 40v jo polteltu pois...Jaahas.. jokos täällä ollaan valmiita vai onko liian aikaista ?
Sä olet mystinen hopeinen discomiesPakko painaa pitkää päivää..
Itse ainakin odotan, koska Ilves tajuaa ja kehtaa alkaa rahastamaan tällä kannattajien suurella kiinnostuksella pelaajasiirtoja kohtaan.
Kohta tulee Ilves+ Pro, johon sisältyy joku viikottainen Tillun hostaama scouttausshow, hintaan 9,95€/kk. Kerran kuukauteen sitten lauantain fight night missä painii muiden maiden Tilluja vastaan.
Huomenna on taas päivä uusi.Sieltä kyllä tänään enää ketään tule (antijinx)
Huomenna on taas päivä uusi.
Huomena lävähtää, tieto
Alkuviikko- termi on saanut uuden merkityksen elämään tämän ketjun ansiosta. Ennen se oli vain hmv-tason termi ja nyt se on iso osa elämäämme. <3Ja pian tulee alkuviikko, jota on odotettu jo pitkään.
Onko kriisivalmiutta, jos vaikka ketään ei tulekaan?