Siiselisaatana
Vakiokokoonpanossa
oooo 22min...
Taisi siinä olla vähän muutakin että aikoinaan potkut sai Ilveksestä.Vainionpää kelpais KooVeen tyhjennysmyynneistä vielä rotaatioon, mut tais olla paska jätkä ja kehtas tuulettaa faneja provosoivasti, hyi hyi.
Oliko tää joku koronakausien palkkaleikkaus-juttu? Ei muista enää. Muistan vaan että täällä ei hirveän hyvällä miestä muistella.Taisi siinä olla vähän muutakin että aikoinaan potkut sai Ilveksestä.
En tiiä millanen jätkä, mutta ei kovin hyvä pelaaja. Tillu muuten lopettanut jo duunit tältä päivältä.Vainionpää kelpais KooVeen tyhjennysmyynneistä vielä rotaatioon, mut tais olla paska jätkä ja kehtas tuulettaa faneja provosoivasti, hyi hyi.
Meillä on 16 hyökkääjää, ei tälläsiä kyllä tarvita.Yksi hyökkääjä olisi ainakin tarpeen. Tulee sitten haastamaan vaikka Mestiksestä. Leo Ring valitettavasti vaihtoi Mestiksen sisällä.
Noh sitäkin, mutta sanotaan nyt niin että jos tässä leikitään jotain ”urheilullista suurseuraa” ja jätetään Konnat ottamatta, joka sentään pelillisesti antaisi jotain kentälle. Niin pitäisin aika erikoisena jos noiden aikojen jälkeen joskus Vainari ylipäätään pelaisi Liigassa.Oliko tää joku koronakausien palkkaleikkaus-juttu? Ei muista enää. Muistan vaan että täällä ei hirveän hyvällä miestä muistella.
Kai sitä voi kusasta nuotion sammuksiin…Näillä mennään sano…
Älä edes yritä.. älä edes suunnittele...Kai sitä voi kusasta nuotion sammuksiin…
Ei dumata vielä.Aika surkea siirtoraja jos oooo-löööri on ainut hankinta. Itse odotan lisää.
Eipä ole hirveästi kuulunut muuallekkaan. Kalpa hankki jonkun, kun Räsänen tippui, mutta joutuivat luopumaan Sissonssista.Aika surkea siirtoraja jos oooo-löööri on ainut hankinta. Itse odotan lisää.
En tiedä mitä pimittämistä siinä olisi ollut pitää mahdollinen 4 sentteri O Leary salassa 24 tuntia . Ei Ilves edes pelaa.Kyllä väitän että Ou Lieri julkaistiin eilen, että siirtorajan viimesillä hetkillä voidaan julkaista viimenen vahvistus… Muutoinhan olisivat voineet julkaista vasta tänään ja pimittää tietoa muilta seuroilta. Tuleeko se Sebok? Are? Joku?
"Mieluummin oooo-lööri kuin ööö-laari, sanoi ehkä Pervo Annanenkin pikku-Tillulle."Aika surkea siirtoraja jos oooo-löööri on ainut hankinta. Itse odotan lisää.
kyllä mää täällä viellä kamiinaan klapeja heitänNyt on hiljaista täällä.. skarpatkaan. Kipinäpäivä = Juhlapäivä.
Teitä kaduttaa, jos jätätte viimeisen kipinäpäivän elämättä.
Täällä ollaan, mutta en minä koko ehtoota ala mitään monologia pitämään.Nyt on hiljaista täällä.. skarpatkaan. Kipinäpäivä = Juhlapäivä.
Teitä kaduttaa, jos jätätte viimeisen kipinäpäivän elämättä.