Schweinstein
Vakiokokoonpanossa
Ai s**tana. Ei tämmösiä kommentteja voi laittaa ku kurkku on nii kipee että nauraminen sattuu ihan h*mona!Kyllä minä olen tosissani odottanut heitä.
Lähetin jo spostia toimistolle.
Ai s**tana. Ei tämmösiä kommentteja voi laittaa ku kurkku on nii kipee että nauraminen sattuu ihan h*mona!Kyllä minä olen tosissani odottanut heitä.
Lähetin jo spostia toimistolle.
Maltti oli valttia tässäkin tapauksessa. Hetki odoteltiin sopimuksen julkaisua, niin Järvinen upgradeutu Oksaseen.
Voisiko siirtorajan muutokset olla sitten Oksanen, Langhamer ja Niku.
Ulospäin liikkuisivat Alvarez, Gregoire ja Malek.
Eletään mielenkiintoisia aikoja.
Joulu meni jo. Ens vuonna ajoissa kirjettä pukille.Maltti oli valttia tässäkin tapauksessa. Hetki odoteltiin sopimuksen julkaisua, niin Järvinen upgradeutu Oksaseen.
Voisiko siirtorajan muutokset olla sitten Oksanen, Langhamer ja Niku.
Ulospäin liikkuisivat Alvarez, Gregoire ja Malek.
Eletään mielenkiintoisia aikoja.
Tilanne elää koko ajan. Toimistolla käy kova suhina, kun nimiä painitaan papereihin. Välillä voi näyttää siltä, että jonkun nimi on jo paperissa, mutta tilanne voi muuttua sekunneissa. Täältä Ilvesfoorumilta voi seurata reaaliajassa kuka on tulossa milläkin hetkellä.Mihin Are on jäänyt!?
Teoksen nimeksi sopisi vaikka hourupäiden kiimaiset fantasiat.Pienenä kevennyksenä mietin, että kun meillä on tässä reilusti yli 50 sivua kattavaa sisältöä täynnä ja viestiketjusta saisi jo oivallisen kirjasarjan alun painettua kansien väliin, enää vaan tämän huippujännittävän, käänteitä sisältävän teoksen ensimmäisen osan nimi puuttuu.
Hallille. Hitsaa Rakkolaisen puimurin ja leimaa ulos vasta sen jälkeen.Mihin Are on jäänyt!?
Entä jos mahdollinen hankinta ei olekkaan vielä vapaa pelaaja ja hän ei ole vielä purkanut sopimustaan nykyiseen joukkueeseensa?Mitä helvettiä siellä nyt sopimusta/sopimuksia pantataan!
Taru siirtorajan herrasta?Pienenä kevennyksenä mietin, että kun meillä on tässä reilusti yli 50 sivua kattavaa sisältöä täynnä ja viestiketjusta saisi jo oivallisen kirjasarjan alun painettua kansien väliin, enää vaan tämän huippujännittävän, käänteitä sisältävän teoksen ensimmäisen osan nimi puuttuu.
Elämä: esipuhePienenä kevennyksenä mietin, että kun meillä on tässä reilusti yli 50 sivua kattavaa sisältöä täynnä ja viestiketjusta saisi jo oivallisen kirjasarjan alun painettua kansien väliin, enää vaan tämän huippujännittävän, käänteitä sisältävän teoksen ensimmäisen osan nimi puuttuu.
Laskeppa edellisvuosien sekoilut mukaan.Pienenä kevennyksenä mietin, että kun meillä on tässä reilusti yli 50 sivua kattavaa sisältöä täynnä ja viestiketjusta saisi jo oivallisen kirjasarjan alun painettua kansien väliin, enää vaan tämän huippujännittävän, käänteitä sisältävän teoksen ensimmäisen osan nimi puuttuu.
Ilves ja salaisuuksien foorumi.Taru siirtorajan herrasta?
Tai sitten Timo Koskela ja liekehtivä pelaaja?
Ps. Näillä nimillä ei ole mitään tekemistä mahdollisesti oikeassa elämässä samaa muistuttavien kirjojen tai elokuvien nimien kanssa.
Ei tämmösenä rokulipäivänäIlves ja salaisuuksien foorumi.
Ettei vaan olisi käynyt Manngardit ja kynä hukkunut/muste loppunut