En sitä voi unohtaa, kuinka terkkari haki paukkupakkasilla ikkunalaudalla säilyttämänsä lusikan ja suoritti pallistisen kokeenHuh,tosta lusikkatestistä yläasteella jäi itelle traumat aikoinaan ja vieläkin silloin tällöin tulee uniin
Näin googletohtorin pätevyydellä epäilisin kasvainta, jos on noin turvoksissa olleet.Muistan! Tosin itselläni hoitajan tarvitsi hakea kauha koulunkeittiöltä.
Näin googletohtorin pätevyydellä epäilisin kasvainta, jos on noin turvoksissa olleet.
Ja se kumihanskojen laitto käsiin. #nevöforgetEn sitä voi unohtaa, kuinka terkkari haki paukkupakkasilla ikkunalaudalla säilyttämänsä lusikan ja suoritti pallistisen kokeen
Mulla tulee jokainen viesti spostiin vaikka oon laittanut ilmoitukset pois päältä...On täällä porinaa. Huvikseni mietin että jos tämä olis Ilves-chat ja siinä muistutus aina uudesta viestistä, niin koita siinä sitten tehdä jotain muuta (työt/pelit/viihde).
Ja juu, ei todellakaan ole Push-ilmoitukset päällä
Mulle kaveri sanoi, että oli sittenkin ihan hauskaa, se pisti kumihanskatkin ja kaikkee… jäin pohtimaan mitä sille tehtiin ja oliko meidän mielenkiinnonkohteet jotenkin vähän erilaisia…Ja se kumihanskojen laitto käsiin. #nevöforget
Yleensä jos pelaaja on siirtymässä muualle, niin ei pelaa enää nykyisessä joukkueessa. Aikamoisella riskillä siinä vedetään, jos tuleekin loukkaantuminen ja siirto kariutuu siihen.
Montako peliä Konna pelas meillä kaudella 2020-21?Yleensä näin, mutta historia tuntee kyllä tapauksia, missä näitä ehdollisia diilejä on tehty jo valmiiksi. Lähin (tiedossa) oleva esimerkki on Kontiolan siirto HPK:sta Ilvekseen jo loppukaudeksi 20-21.
Montako peliä Konna pelas meillä kaudella 2020-21?
Eikös yksi tuollainen ollut myös Björnisen siirto Ilvekseen joka kariutui sitten siihen että herra loukkaantui keskinäisessä pelissä? On kyllä muutama kausi siitäkin aikaa mutta näin muistelisinYleensä näin, mutta historia tuntee kyllä tapauksia, missä näitä ehdollisia diilejä on tehty jo valmiiksi. Lähin (tiedossa) oleva esimerkki on Kontiolan siirto HPK:sta Ilvekseen jo loppukaudeksi 20-21.
Eikös yksi tuollainen ollut myös Björnisen siirto Ilvekseen joka kariutui sitten siihen että herra loukkaantui keskinäisessä pelissä? On kyllä muutama kausi siitäkin aikaa mutta näin muistelisin
Sama, onneksi saa ohjattua omaan kansioon ja unohtaa.Mulla tulee jokainen viesti spostiin vaikka oon laittanut ilmoitukset pois päältä...
Semmonen huomio, että Stransky puuttuu tänään Mladá Boleslavin kokoonpanosta.
Se parempi Stranskyhan pelaa Davosissa. Tuo taida olla edes sukua tälle kaksikolle.Semmonen huomio, että Stransky puuttuu tänään Mladá Boleslavin kokoonpanosta.
Ilmeisesti on. Lisäksi 23 peliin 1 piste ...Mutta eikös hän ole loukkaantuneena?
Juurikin näin, eikä ole edes sentteri.Se parempi Stranskyhan pelaa Davosissa. Tuo taida olla edes sukua tälle kaksikolle.