Neitikiekko
Luottopelaaja
Kuka näitä uskoo? Jos teen ketjun uusi pelaaja ilvekseen 24-32, olenko tietäjien tietäjä?Horttoni kertoo Jatkoajassa että "Tänään ilmeisesti kannattaa olla illalla hereillä".
Kuka näitä uskoo? Jos teen ketjun uusi pelaaja ilvekseen 24-32, olenko tietäjien tietäjä?Horttoni kertoo Jatkoajassa että "Tänään ilmeisesti kannattaa olla illalla hereillä".
Tästä illasta puhu se Horttoni vaan.Jaaha tuliko ny muutamille "tietäjille" muutama miinus lappuun kun ei kuulunukkaan mitään?
Huono läppä.Mitä mulla on menny ohi, mikä tää ruotsalais juttu o?
Ei yhtään mitäänMitä mulla on menny ohi, mikä tää ruotsalais juttu o?
Etkö sä jo nää kaikkia merkkejä? Tähdetkin jo sen kertoo. Ei vaa, älä vaivaa päätäs tällä asialla, tuulesta temmattu hassutteluMitä mulla on menny ohi, mikä tää ruotsalais juttu o?
Otetaan rauhallisesti, läppä, mikä läppä. Eihän se nyt Sveitsistä mihinkään, tai ainakaan meille ole tulossa.Mitä mulla on menny ohi, mikä tää ruotsalais juttu o?
Joo mää luovutan kipinän jollekin nyt!Että voikin yksi @ym74 hymiö pitää liimattuna Ilvesfoorumille loppuillan. Ei tänään kyllä enää mitään tapahdu.
Mutta miettikääpä sitä päivää, KUN Are palaa takaisin kotiin.
5+6 Arella. Ei ny mitään ihmeellistä esittänyt tällä kaudella. Joly tehny yli 30pinnaa samassa jengissä.Olisihan se hieno jos Are saataisiin jollakin loppukauden lainasopimuksella
Haaveilla saa aina
Aha.Pyytäisin kirjoitusasua IFK tai Helsingin IFK.
Tapparasta saa puhua mouhoina tai paskavasarana tms, mutta Helsingin IFK:ta ei lyhennetä HIFK:ksi!