Schweinstein
Vakiokokoonpanossa
Tämä oli mielenkiintoinen tapaus ja olisi hienoa joskus tietää kaikki totuus taustalla. Käsittääkseni ihan tuulesta temmattua tämä ei ollut. Naurakaa jos naurattaa, mutta vahvojakin huhuja pyöri.Monta sivua silloin tuli kun odotettiin Shumakovia? Oli muistaakseni foorumin kovin mayhemi tulilla.
edit: Toinen venäläinen KHL-pelaaja Ilvekseen loppukaudeksi (Shumakov)
93 sivua, kyllä yksi Järvinen tuon päihittää.
Kosola on Tapparan miehiä ja se ei jostain syystä juurikaan yllätä.Vai oisko tää sittenkin Niilo22 eikä Are22
Niinhän se taisi ollakkinKosola on Tapparan miehiä ja se ei jostain syystä juurikaan yllätä.
Taitaa olla 100% sillon kun on kertonut jonkun huhun.Oliko miehellä edes kovin korkeat prosentit osumissa?
Muistan ainoastaan sen, että oli Haapalaa kovasti Kärppiin viemässä.
Tämän takia ei tällä foorumilla kannata mitään huhuilla.Oliko miehellä edes kovin korkeat prosentit osumissa?
Muistan ainoastaan sen, että oli Haapalaa kovasti Kärppiin viemässä.
Tämän takia ei tällä foorumilla kannata mitään huhuilla.
Ja ei ole tietoja tästä hankinnasta..
Olisko nyt kuitenkin aika?
Mun mielestä olisi.
Mun mielestä olisi.
Mun mielestä olisi.
Harmi kun skippasin itseni tästä ketjusta olis kiva osallistua huomenna kipinävahtiin.
Saako tehdä comebackin vai tuleeko huutia?
Ei tässä nyt kerkee mitää "lomapäiviä" pitämään se on 100 sivua tai ei mitään!Harmi kun skippasin itseni tästä ketjusta olis kiva osallistua huomenna kipinävahtiin.
Mitäs sä täälä vihjailet?!?!? YV, AV JONO.Harmi kun skippasin itseni tästä ketjusta olis kiva osallistua huomenna kipinävahtiin.