Ilvesjuhlii
Rivipelaaja
saisko @Kuntsari n paikalle kertoilemaan vähän taustoja? mistä moinen huhuItseasiassa Ilveksen sivuille on tulossa vielä uutisia tänään.
Ainakin jonossa on uutisia 2kpl. Pelaajajulkistus ja pelaajaprofiili?
saisko @Kuntsari n paikalle kertoilemaan vähän taustoja? mistä moinen huhuItseasiassa Ilveksen sivuille on tulossa vielä uutisia tänään.
Ainakin jonossa on uutisia 2kpl. Pelaajajulkistus ja pelaajaprofiili?
Olen lukenut, en ole huomannut että olisi ollut tästä keskiviikosta puhetta. Noh, varmistin vain.Lue foorumia oot myähässä
Ny vastaMeen pelaa änäriä ja teen Aren siirron Ilvekseen niin ei ketuta niinkää..
Joillaki on lyhyt pinna ja joillaiki pidempiNy vasta
Kerro hetiNyt on ig seuraajissa tapahtunut mielenkiintoisia käänteitä…
Jaha en meekkään pelaan sitten.Nyt on ig seuraajissa tapahtunut mielenkiintoisia käänteitä…
Tilanne saattaa kärjistyä vieläPiti mennä nukkuun kohta, mut ei sitten varmaan vielä?
Mä näin vaan Väisäsen jonkun sukulaisen, ei mitään muuta. Siitäkin tullut IS uutinen.Nyt on ig seuraajissa tapahtunut mielenkiintoisia käänteitä…
Kivoja tälläset kun meikällä ei päivity tuo seuraajalista kauhean aktiivisesti tai tuskin Ilveksen uusin seuraaja on eiliseltäNyt on ig seuraajissa tapahtunut mielenkiintoisia käänteitä…
Tutki toisaalta kuin Ilveksen seuraajista…Mä näin vaan Väisäsen jonkun sukulaisen, ei mitään muuta. Siitäkin tullut IS uutinen.
Voi perkele, enhän mä näemmä osaa ees lukea. Tosin ei jaksais koko Instarammia käydä läpi...Tutki toisaalta kuin Ilveksen seuraajista…
KERRO NYT HETI MULLA EI OO INSTAGRAMIA JA VÄSYTTÄÄTutki toisaalta kuin Ilveksen seuraajista…
Olisko kenties että Ilveksen ottelukuvaaja Jimi Soinila alkanut seuraamaan Massi Järvistä? En kyllä tiedä onko jo aiemminTutki toisaalta kuin Ilveksen seuraajista…