Toutain
Luottopelaaja
Eikse ny jo ollu Tinke Peltomaa ja Jerry Turkulainen
Eivät kai noi sitä vahvistaneet tarkoittamakseen?
Eikse ny jo ollu Tinke Peltomaa ja Jerry Turkulainen
Menis horror-ketjuun tän kauden suorituksillaan.Niitä nimiä piti laitella
Taas mennään.Kannattaa scoutata instagrammia tarkasti.
Jos sielä jotain oikeasti olisi niin se olisi kyllä jo täällä mainittu.Kannattaa scoutata instagrammia tarkasti.
Valkotakkiset tulossa. Pääset pitkääniemeeEi helvetti mä oon lukenut jokaisen viestin ja musta tuntuu että mun mielu ons menndy rjkko... Auttakakaasksnsn
En usko että merkitsee jotain. Pelannut samassa tiimissä 2017-2019Ensimmäinen viesti foorumille, mutta nyt on pakko jakaa kun Instagram scouttaus saatto tuottaa tulosta. Masin alkanut seuraamaan Jonne Tammelaa.katso liitettä 6944
Entisiä pelikavereita ovattenEnsimmäinen viesti foorumille, mutta nyt on pakko jakaa kun Instagram scouttaus saatto tuottaa tulosta. Masin alkanut seuraamaan Jonne Tammelaa.katso liitettä 6944
Pelanneet samas AHL joukkueessa aikoinaaEnsimmäinen viesti foorumille, mutta nyt on pakko jakaa kun Instagram scouttaus saatto tuottaa tulosta. Masin alkanut seuraamaan Jonne Tammelaa.katso liitettä 6944
Takaisin scouttaamaan siis..En usko että merkitsee jotain. Pelannut samassa tiimissä 2017-2019
Mä koitin, mutta lopetin koska yllättävän monta yksityistä tiliä myös henkilökunnassa. Muutenkin aika kryptistä mitä täälä nyt heitellään..Takaisin scouttaamaan siis..
Ei tälläkertaa ilmeisesti tulosta, mutta tervettulloo Nakkimuki voorumille!Ensimmäinen viesti foorumille, mutta nyt on pakko jakaa kun Instagram scouttaus saatto tuottaa tulosta. Masin alkanut seuraamaan Jonne Tammelaa.katso liitettä 6944
2016-2017 U20 joukkue.Onko Parikalla ja Tammelalla jotain sen suurempaa yhteyttä? Hekin seuraavat toisiaan.
Stransky taitaa seurata jokaista tshekkiläistä kiekkoilijaastransky alkanut seuraamaan jasekkia
Joo ja tuskin on mikään tuore seuraaminen tämäkään, joten eipä tuostakaan kannata välittää Jatketaan scouttailua2016-2017 U20 joukkue.