IlvesHeartForever
Vakiokokoonpanossa
Välitilinpäätös pelaajille kouluarvosanoin.Mitäs ilvestyskirjassa lässytettiin? kun kerran ei mitää o julkastu.
Välitilinpäätös pelaajille kouluarvosanoin.Mitäs ilvestyskirjassa lässytettiin? kun kerran ei mitää o julkastu.
Rajala, Hagman, Myttynen vai Platt?Huomenna julkaistaan.
Sen verran voin ainakin itse avata, että ei kiinnosta foorumin plussat ja miinukset.Jos ei tällä viikollakaan tule ketään niin en kyllä suostu mitään kuun viimeisen päivän "Moroja" laskemaan plussaksi Haikurin ja kumppaneiden tietotoimistoille, että "ooh, olihan siellä katiskassa kuukausi sitten siis tavaraa!!"
Ei näytä olevan. Kuun viimeisenä päivänä varmaan jotain silakoita kaivellaan verkon uumenista hengen pitimiksi.
Neljäs näppis jo menossa.
Hiljaista on.
Taisi kyllä Haikuri vedättää kipinämikkoja ihan urakalla
Joo no läpällä heitin muutenkin tuon vaikka kyllähän tuo hiukan pistää naurattamaan kun sakki mennyt täällä useamman päivän jo ihan sekaisin ja näyttää ettei siellä katiskassa ole edes sitä lahnaa.Ja kyllähän Haikuri nimenomaan puhui alkuviikosta. Kai se keskiviikkokin voidaan vielä siihen laskea.No ei kai tässä Haikuri nyt yksinään ole ollut, eikä edes aiemmin osuneista yksinään? Olihan sieltä @punakone :eltakin selkeä viesti aiheesta ja vielä ensimmäisenä. Kyllä mä vielä malttaisin. Huominen jostain syystä kiinnostaa itseäni... (Mitään tietoa ei ole, mutta jotenkin tuntuisi loogiselta).
Matti ja Teppo oli keikkamatkalla ja oli pakko pysähtyä tankkaamaan.Mikäli se on Matti, joka on tuloillaan niin luulen, että viivytys ei ole Ilveksessä kiinni. Luulen että siellä kyllä ollaan valmiina julkaisemaan, mutta Tsekeissä homma jumissa ja nyt ei voida, kun odotella.
Tuskimpa tuolla Massi haluaa enää pelailla, jos kerta englantiakaan puhuta.Juhamatti Aaltonen äkisti työttömäksi – kertoo, miksi halusi ulos seurasta
Juhamatti Aaltonen etsii kuumeisesti uutta työnantajaa. Paluu SM-liigaan on mahdollinen.www.is.fi
Tän kun lukee, niin ei tarvi ihmetellä miksi kestää
Hommaavat Lontoon Matin jolle Lontoon kieltä puhutaan "understand" verran.Tuskimpa tuolla Massi haluaa enää pelailla, jos kerta englantiakaan puhuta.
Katsoin että syntymäpäivänäni (22.1 ma)Eilen oli pöhinää. Tää päivä meinaa jäädä tussuksi.
Alkaa painaan jo.Eilen oli pöhinää. Tää päivä meinaa jäädä tussuksi.
Oli tussu siihen asti ku tuli tieto että 20.00 vois tulla jotaiEilen oli pöhinää. Tää päivä meinaa jäädä tussuksi.