Oikein sellasta pullantuoksusta keskiviikkoaamua koko foorumille!
Vuosien nimettömän selailun jälkeen päätin repästä ja kirjautua tänne vallan sisään ja alkaa nauttimaan mayhemistä. Valmiina kipinään ja kantaan oman korteni kekoon.
Mulla on Matti "järvisenmatti" Järvisen tapaukseen sen verran faktatietoa, että tosiaan ilveksen puolelta homma olis selvä, mutta boleslavin Tillu on tässä jarruna. Ja nyt edetään niitten aikataulun mukaan.. Eli henkeeni en pidättelis Massia odotellessa, koska sitä voidaan joutua odotteleen melkein kuukauden päivät pahimmassa tapauksessa.
Mutta koska en sikäläistä Tillua tunne, niin voi olla et paprut on sieläkin päässä kunnossa ja homma etenee ja tänään julkastaan. Kaikki on mahdollista.
Ja ennen kun joku tarttuu sanoihin "fakta" tai "tieto" (tiedän, ne on myrkkyä tällä palstalla), niin mulla on ihan ensikäden tietoa muutamista asioista. Tunnen henkilökohtasesti ihmisiä niin seurasta, kun seuran välittömästä läheisyydestä. Ymmärrätte varmaan, että "lähteitä" en voi nimeltä paljastaa. Sen verran voin kertoa, että huoletta uskallan itse antaa 100% takuun tälle tiedolle.
Eipä siinä kyllä toisaalta varmaan mitään uutta tietoa kellekkään ollu, mutta ehkä pieni toivonkipinä, ettei ihan tyhjänpäällä olla ja tosiaan täältä päästä hommat kunnossa.
Ja myös tähän loppuun haluan sanoo, etten oo myöskään mikään naapurin trolli ja huvikseen kirjottelee! Aktiivinen ilvesfani rapiat parikytä vuotta, kulkee suvussa ja periytyvänä tämä syndrooma