Jäähykuningas18
Luottopelaaja
Taisi olla catch and release tämä lahna.Oli/on selkäevästä kii, eli jää herran huomaan pysyykö(?).
Taisi olla catch and release tämä lahna.Oli/on selkäevästä kii, eli jää herran huomaan pysyykö(?).
Onko tämä oikeasti Nikun snäpistä vai trollaamista?Onko onko?
En ole itse kuvaa ottanut joten en tiedä, vaikka oliskin niin tuskin noin selkeää viestiä ilman mitään että Ilves olisi julkaissutOnko tämä oikeasti Nikun snäpistä vai trollaamista?
Ja aina tulee se mieltä ylentävä vastaus, että ei ainakaan tunnu mitään vielä ?Samaa kyselen yöllä pimeässä makuuhuoneessa vaimolta.
Niin no toisaalta tänään Areenalla peli. Se siitä ilosta, joka kesti minuutinEn ole itse kuvaa ottanut joten en tiedä, vaikka oliskin niin tuskin noin selkeää viestiä ilman mitään että Ilves olisi julkaissut
Ei se nää ajaa sen tukan takaa itse autoaMistään mitään tiedä mutta luulisi Nikun liikkuvan autolla eikä valtion rautateiden armolla,
Kelpaisi kyllä ja samalla pidempi sopimus.
Niku kiusaa Ilves foorumia.Niin no toisaalta tänään Areenalla peli. Se siitä ilosta, joka kesti minuutin
Meinaatko että lähti junalla kattoon kun JYP kääntää tappio putken voiton puolelle. Ei ole kokoonpanossa mukanaNiin no toisaalta tänään Areenalla peli. Se siitä ilosta, joka kesti minuutin
No ei sitä ikinä tiedä jos vaikka huvin ja harrastuksen vuoksi lähtisikin. Sitten vain rautatieasemalle partio katsomaan nouseeko Niku junastaMeinaatko että lähti junalla kattoon kun JYP kääntää tappio putken voiton puolelle. Ei ole kokoonpanossa mukana
Jep, hakee vaan huomioo mistä selvästi nauttii. Tietoa ei ole ollut pitkiin pitkiin aikoihin.Blegifanilla ei ole pitkään aikaan ollut todellista tietoa, kunhan vedättää.
Lähettäkää vanha kunnon Matikaisen Penan faxi niille.En usko, että tällä viikolla mitään uutisia saadaan. Boleslavissa menee ainakin ensi viikkoon, että saavat edes nettinsä toimimaan.