Tämä. Viime keväänä Ässät ja Pelicans antoivat erityiskohtelua Lancasterille ja se sai Lesin pelaamaan ihan sukkasillaan. Toki Ässät sarjassa taisi tulla joku pikku loukki. Eli kaikki joukkueet tietää, mitkä ovat Lesin heikkoudet ja miten parhaat avut saadaan pois.Todennäköisempää on se että Les ratkoo jotain omalla puolustuspään virheellään kuin hyökkäyspään suorituksellaan, valitettavasti.
Kattelin kaverin seurahistorian. Jypin organisaatiossa junnusta asti kauteen 2016-17. Sen jälkeen Winnipegin organisaatioon neljäksi kaudeksi, jonka jälkeen kausi Montrealissa. Sen jälkeen siirto takaisin Jypiin. Harvinaisen vähänhän tuo on seuraa vaihtanut.Nikusta on taas tehty palstalla joku kiukuttelija, ongelmapelaaja ja taiteilija. Joo, onhan siellä luonnetta, mutta nämä tällaiset "diagnoosit" lähtevät herkästi elämään ihan omaa elämäänsä. Niku on kuitenkin kovan luokan jääkiekkoammattilainen ja pärjännyt aina hyvin siellä missä on pelannut. Tämän kauden Jypissä nyt tapahtuu niiin kummia, että se on ihan oma tarinansa. Täytyy muistaa, että myös meitin Lancasterista on ulkopuoliset jutelleet kaikenlaista ainakin pleijareiden aikana, ihan jopa suhteesta valmennukseen jne. Viime keväänä viimeksi.
Tämä liittymättä sen kummemmin Niku-Lancaster-huhuun, vaan ihan vain yleisesti aiheesta. Tuskin Niku on tulevassa seurassaan(ei liene Ilves) mikään kiiukutteleva taitelija, joka pilaa joukkuehengen
Nyt jos luottamista on joihinkin lähteisiin, niin pitäisikö klo 12 aikaan tulla jotakin sopimusuutisia?
Toivottavasti, kun eivät hallilla suostu mulle mitään paljastamaan. Saa lukea edes täältä voorumilta.Nyt jos luottamista on joihinkin lähteisiin, niin pitäisikö klo 12 aikaan tulla jotakin sopimusuutisia?
Voisit todistaa olevas Peltomaa.Toivottavasti, kun eivät hallilla suostu mulle mitään paljastamaan. Saa lukea edes täältä voorumilta.
T: JJ
Tämä. Viime keväänä Ässät ja Pelicans antoivat erityiskohtelua Lancasterille ja se sai Lesin pelaamaan ihan sukkasillaan. Toki Ässät sarjassa taisi tulla joku pikku loukki. Eli kaikki joukkueet tietää, mitkä ovat Lesin heikkoudet ja miten parhaat avut saadaan pois.
Ei tietoa.Nyt jos luottamista on joihinkin lähteisiin, niin pitäisikö klo 12 aikaan tulla jotakin sopimusuutisia?
Todennäköisempää on se että Les ratkoo jotain omalla puolustuspään virheellään kuin hyökkäyspään suorituksellaan, valitettavasti.
Tämä. Viime keväänä Ässät ja Pelicans antoivat erityiskohtelua Lancasterille ja se sai Lesin pelaamaan ihan sukkasillaan. Toki Ässät sarjassa taisi tulla joku pikku loukki. Eli kaikki joukkueet tietää, mitkä ovat Lesin heikkoudet ja miten parhaat avut saadaan pois.
Omassa päässä soinut 33 kertaa Nikun ollessa kentällä, viidenneksi eniten koko Liigassa.
Nyt kun näköjään oon kännipäissäni menny luomaan itelleni kakkosnickin niin pidä nyt Katja pari päivää tyytyväisenä. Me lähdetään Taiston kanssa Paapan kapakan kautta Teneriffalle golffaan.Toivottavasti, kun eivät hallilla suostu mulle mitään paljastamaan. Saa lukea edes täältä voorumilta.
T: JJ
Mitäs täälä nyt tapahtuu. Kissat on koiria?Nyt kun näköjään oon kännipäissäni menny luomaan itelleni kakkosnickin niin pidä nyt Katja pari päivää tyytyväisenä. Me lähdetään Taiston kanssa Paapan kapakan kautta Teneriffalle golffaan.
T: Isäntä
Ps. Täytä autotallin jääkaappi, otin viimiset lonkerot matkajuomaksi