Kiitos rakasEn osaa sanoa pidetäänkö täällä ketään enään varmana ”tietolähteenä” mutta itse osaan sanoa suoraan sisältä käsin että pelaaja on tulossa.
Yksi varma, kahden muun kanssa keskustellaan. Yllättävän kauan on mennyt julkaisussa mutta kyllä se sieltä tulossa on. Asioita järjestellään vain että pääsee kaveri asettumaan Tampereella.
No oisko ens viikon alussa julkistus?En osaa sanoa pidetäänkö täällä ketään enään varmana ”tietolähteenä” mutta itse osaan sanoa suoraan sisältä käsin että pelaaja on tulossa.
Yksi varma, kahden muun kanssa keskustellaan. Yllättävän kauan on mennyt julkaisussa mutta kyllä se sieltä tulossa on. Asioita järjestellään vain että pääsee kaveri asettumaan Tampereella.
Onko jatkoajan huhussa mitään perää, että ois tänää tulossa?En osaa sanoa pidetäänkö täällä ketään enään varmana ”tietolähteenä” mutta itse osaan sanoa suoraan sisältä käsin että pelaaja on tulossa.
Ens vkon jälkeenkin tulee ensi viikko, jne….No oisko ens viikon alussa julkistus?
Clendening - NiinistöSiinä
Onko Clendening päässyt juttelemaan meidän presidentin kanssa?Siinä
Sytytyslanka ei palanut tänään loppuun, syytä en tiedä? Liekö tekemistä pelin lopun shown puuttumisen kanssa?@Eetu Fucking Mäkiniemi tuu ny itte kertoon.
Sytytyslanka ei palanut tänään loppuun, syytä en tiedä? Liekö tekemistä pelin lopun shown puuttumisen kanssa?
Itse tiedän, että ruutia laukaukseen on, mutta nalli ei jostain syystä palanut.
Kasvot paloi, onneksi mainetta ei ollut nimeksikään
Onko jatkoajan huhussa mitään perää, että ois tänää tulossa?
Arvioi jokainen pelaaja asteikolla 1-10 kuinka täpinöissään ilvesfoorumi tulee olemaan kyseisestä pelaajasta. Eli saadaanko kaviaaria vai vegaanista mädin korviketta?En osaa sanoa pidetäänkö täällä ketään enään varmana ”tietolähteenä” mutta itse osaan sanoa suoraan sisältä käsin että pelaaja on tulossa.
Varma lienee JärvisenMasa.En osaa sanoa pidetäänkö täällä ketään enään varmana ”tietolähteenä” mutta itse osaan sanoa suoraan sisältä käsin että pelaaja on tulossa.