No sitten totta kai näin.Eiköhän seura poistanut nuo itse. Tuskin sattumalta aamuyöllä/aamuvarhaisella Kanadan (?) aikaan olisivat noin nopeasti reagoineet. Ig:ssä pystyy siis poistamaan seuraajia kun menee omiin seuraajiin.
Toki isoja juttuja sitten. Torijuhlassa parturoidaan Röönpori ja laitetaan Levtchi tekeen mestaruushaastis Lesille & kumpp. englanniks.Ellei kausi pääty mestaruuteen.
Jokohan olis tän trollin aika saada lopullinen lähtö palstalta?Bättre folk: Sami Niku ifk:hon loppukauden sopimuksella.
Naatippa banneista.Bättre folk: Sami Niku ifk:hon loppukauden sopimuksella.
Bänniä.Bättre folk: Sami Niku ifk:hon loppukauden sopimuksella.
Siirtorajallahan tuon näkee sitten.Jokohan olis tän trollin aika saada lopullinen lähtö palstalta?
Oon yrittänyt miettiä miksi Nikua Tillu on ottamassa. En yksinkertaisesti ymmärrä ellei tasoonsa nähden ” edullisesti tule”. Muille paikoille se kysyntä on..
Siirtorajallahan tuon näkee sitten.
Melko monta trollausta huhuista joista yksikään ei osunut.Siirtorajallahan tuon näkee sitten.
Nyt uskon.Vaikka tässä olen vitsaillut eri nimillä, niin nyt omaan korvanappiin supistiin Nikusta myös. Samainen lähde osasi Clennyn kertoa.
En silti vielä usko kyllä, saati pidätä hengitystä.
Koko saatanan suku alkaa trollaamaan.Nyt alkoi seuraamaan joku Nikun vaimon tuttu katso liitettä 7110
Entäs henkinen ikä ?Nyt on kyllä selvillä foorumistien keski-ikä.