Puutarhuri tulossa vastapalloon RatisestaAlla oleva on Jatkoajan JYPin huhuketjusta, eli olisiko niin että Ratinen olisi ollut osamaksuna Nikusta?
katso liitettä 7139
Sitä on tässä vitsillä jauhettu jo niin kauan, että siitä on tullut ihan oikea huhu (?)Mistä tämä Ruotsalaisen tänne tulo on lähtenyt liikkeelle??
Jos 22 tulee, niin Jumala on olemassa!
Onhan se tietenkin olemassa, kun siitä yksi ylöspäinkin on olemassa. #41Jos 22 tulee, niin Jumala on olemassa!
Tämä ryhmä toimikoon esimerkkinä, että miksi "kiihottaminen kansanrymää vastaan" on kriminalisoitu. Se kiihottaminen näyttää toimivan toisinkin päin. Tätä eilen kyselin, että onko joku juttu mennyt ohi, mutta se on vaan tätä talven kiimaa.Mistä tämä Ruotsalaisen tänne tulo on lähtenyt liikkeelle??
Aloitti uransa hyökkääjänä.mmitä..?
Minä ainakin olen ollut yli viikon verran todella kiihottunut tämän ketjun parissa.Tämä ryhmä toimikoon esimerkkinä, että miksi "kiihottaminen kansanrymää vastaan" on kriminalisoitu. Se kiihottaminen näyttää toimivan toisinkin päin. Tätä eilen kyselin, että onko joku juttu mennyt ohi, mutta se on vaan tätä talven kiimaa.
Mihin se Massi Järvinen katosi?Olis. Sitten ei voi kun katsoa peiliin, jos ei torilla tavata.
Suomi-Palve-Nyman
Mänty-Are-Iksa
Stransky-Kodytek-Meskanen
Könönen-Virtanen-Päkkilä
Friman-Niku
Clendening-Masin
Pelli-Parikka
Lancaster-Latvala
Eikös tässä huhuilu muuttunut kunnon ulvonnaksi blegin saunallakin. Tuskin siellä pelkät huhut ja löylyvesi lensi kun vauhtiin pääsivät.Minä ainakin olen ollut yli viikon verran todella kiihottunut tämän ketjun parissa.
Mehän jäätiin sitten rahallisesti voitolle tässä.Huh. Onneksi Tampereelta kuuluvien huhujen mukaan Rautasesta saisi lähes 400 tuhatta ja Lancasterista ainakin miljoonan...
Mehän jäätiin sitten rahallisesti voitolle tässä.
Onpas seksikäs kuva
Les Lancaster played both as a center and a winger in the first 18 years of his life. Getting used to the role of the defenseman took its time, but the change worked out in the long run. Lancaster believes that his background as a forward influences his current playing style.Aloitti uransa hyökkääjänä.