Takaisku
Luottopelaaja
Suomesta monarkia ja Tillusta Kuningas!Tillu nimeä ei käytetä enää, se on Herra Koskela jatkossa.
Olisiko Herra Koskela mahdollisesti tuleva toimitusjohtaja meille
Suomesta monarkia ja Tillusta Kuningas!Tillu nimeä ei käytetä enää, se on Herra Koskela jatkossa.
No tuo kuulostaa kyllä järkevältä!Jos nyt lasketaan karkeasti yhteen tuulessa kulkevia huhuja ja oletetaan, että ensi kaudesta olisi jo sopimusta - miksi ei otettaisi tänne vain kuntoutumaan ja treenaamaan Karhun kanssa loppukaudeksi, pelaamaan muutamat matsit Gunnarssonin takana ja valmistautumaan ensi kauteen.
Alle ehjä kesä ja ensi kaudella jälleen Ilveksen ykkönen. Voisi tehdä hyvää tämmöinen pidempi treenijakso vähemmällä vastuulla, nyt kun vielä tiedetään että Karhu on lähdössä.
Kerta suurseura nyt ollaan - voidaan toimia sen mukaisesti.
mulla (taas) menny ohi. Minnekäs se...?yt kun vielä tiedetään että Karhu on lähdössä.
Marekin vireestä ei tietoa mutta ukko on kuuleman mukaan aika taikauskoinen ja tarkka rutiinien suhteen..Arttu ja joku iso kaiffari hyökkäykseen. Meillä on jo niin hyvä pakisto, että molkea en näkisi tarpeelliseksi. Marekilla ollut ilmiselvästi todella vaikea kausi, mikä olisi vire?
Marekin vireestä ei tietoa mutta ukko on kuuleman mukaan aika taikauskoinen ja tarkka rutiinien suhteen..
Levin*Kotiareena + kotiyleisö + tuttu huolto + Kaupin revontulet...
Tillu nimeä ei käytetä enää, se on Herra Koskela jatkossa.
Sir Timo KoskelaSuomesta monarkia ja Tillusta Kuningas!
Kyllähän me nyt Are ja Hameri vielä hoidetaan, mutta ei Mr. Koskelakaan ihan kaikkeen pysty.@Haikuri, minulla on yksi toive vielä: katso liitettä 7155
Aren hommaamisen jälkeen Tillu on se, joka jatkossa kruunaa kuninkaalliset.Koskela saa arvonimen "sir" siinä vaiheessa, kun tuo tämän kauden joukkueeseen jollain peliliikkeellä myös kunnollisen sentterin. Nyt on arvonimikomitea vielä tiukkana.
mulla (taas) menny ohi. Minnekäs se...?
Money, money, money it's a rich man's world!Onhan se niin, että muut ostaa pelaajamarkkinoilta mitä saavat. Tullu mitä tahtoo.
Haikuri on vielä try-outilla
Johtaako try-out sitten varsinaiseen loppukauden sopimukseen, ni se julkaistaan alkuviikolla.
Money, money, money it's a rich man's world!