Laitapuolen hyökkääjä
Luottopelaaja
Nyt siellä Santtu painaa "hylkää luonnos" nappia kun täällä näin grillataanSantun seuraava artikkeli siitä, että "varmana tietona" kiertänyt keskustelu Phil Kesselin tulosta vetikin vesiperän?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nyt siellä Santtu painaa "hylkää luonnos" nappia kun täällä näin grillataanSantun seuraava artikkeli siitä, että "varmana tietona" kiertänyt keskustelu Phil Kesselin tulosta vetikin vesiperän?
Eikä kai?Eikös nuo Haikurin tiedot ole mennyt aikalailla vituiksi viime aikoina?
Hey Connor, how was your summer?"Hello mister Connor McDavid's agent! This is Santtu Silvennoinen from Iltalehti, Finland. There is a "certain information" in Tampere that Connor is coming to play in Ilves, any comment on this?"
Mitkä tiedot? Etsitkö minulle kohdan jossa olen sanonut Aren olevan varma?Eikös nuo Haikurin tiedot ole mennyt aikalailla vituiksi viime aikoina?
Ei tarkalleen Sveitsiin, vaan Ruotsalaisen agentille.Ei jumalauta
Onko Santtu soitellut ihan oikeesti foorumin häröilyn takia sveitsiin asti![]()
24min vai mitä? Eli 19:31Mitkä tiedot? Etsitkö minulle kohdan jossa olen sanonut Aren olevan varma?
19:31 lisää infoja?Mitkä tiedot? Etsitkö minulle kohdan jossa olen sanonut Aren olevan varma?
Vitun Tillukuulin "varmana" huhuna että tuukka raski on ostamassa tapparan enemmistön ja aikoo ajaa toiminnan alas
agenttihan ei voi näitä kertoa ennenkuin julkaistaan… Ja tuo että mitään puhetta ei olisi ollut ei taida pitää paikkaansa. Haikuri ainakin sanonut, että yhteyttä on tillu pitänyt ja selvittänyt. Eikös @punakone puhunut myös vastaavaa?
Jo oli aikakin.kuulin "varmana" huhuna että tuukka raski on ostamassa tapparan enemmistön ja aikoo ajaa toiminnan alas
Varmasti on Tillu kysellyt ja kuuluu hänen työnkuvaansa.olen jo muutaman kerran Aren tilannetta kirjoittanut miksi ei ole mahdollista..agenttihan ei voi näitä kertoa ennenkuin julkaistaan… Ja tuo että mitään puhetta ei olisi ollut ei taida pitää paikkaansa. Haikuri ainakin sanonut, että yhteyttä on tillu pitänyt ja selvittänyt. Eikös @punakone puhunut myös vastaavaa?
kuulin "varmana" huhuna että tuukka raski on ostamassa tapparan enemmistön ja aikoo ajaa toiminnan alas
Taisi olla vitsiä ja jerryä yleisestiOdotellaan ensin @Janko vastausta![]()