viltur
Vakiokokoonpanossa
26-27Nii mille kaudelle varma?
26-27Nii mille kaudelle varma?
Olikos eilen treenivideolla Alvarezillakin valkoinen paita päällä, niin kuin Savilla ja Ratilla? Olin bongaavinani hänetkin siinä. Ovatko sitten kaikki loukissa?Joko Alvarez lähössä jo, kun ei oo kokoonpanossa. Muut listattu, ja eikös poppareilta oo listattu ilman syytä? Ei näy missään.
Oli valkoinen myös Robinilla.Olikos eilen treenivideolla Alvarezillakin valkoinen paita päällä, niin kuin Savilla ja Ratilla? Olin bongaavinani hänetkin siinä. Ovatko sitten kaikki loukissa?
Tälle kaudelle. Ja siihen päälle pari kautta jatkoa. Ainakin.Nii mille kaudelle varma?
Vaikee uskooTälle kaudelle. Ja siihen päälle pari kautta jatkoa. Ainakin.
Onneks se ei ole sun uskosta kiinni.Vaikee uskoo
On aina mainittu poppareilla olijatkin. Nyt lesikin.Voi olla vaan kierrätystä? Kylläkin Alvarez ei ole ollut sitä tasoa mitä ehkä odotin
Vaikee uskoo
Santtu voi joutua laittaan vasikat vaihtoon…Vituttaakohan Silvennoista lukea tätä ketjua kun Are-jutut sen kuin jatkuu Santun kovasta ja ansiokkaasta taistelusta huolimatta?
MIKSI HAISEE LUOPIO???Vaikee uskoo
Siis mistä tälläistä tietoa vai astuinko miinaan?Tälle kaudelle. Ja siihen päälle pari kautta jatkoa. Ainakin.
Jos jengi vielä tänäkin päivänä uskoo johonkin taikuriin joka eli 2000 vuotta sitten, niin kyllä minä perkele Aren tuloonkin uskon!
Mitäs luulet?Siis mistä tälläistä tietoa vai astuinko miinaan?
Täällä taitaa opetuslapset uskoa haikuriin, joka elää edelleen.
Sanotaan näin että tietäjät tietää ja Silvennoinen ei tiedä.Siis mistä tälläistä tietoa vai astuinko miinaan?
Vahva samaSanotaan näin että tietäjät tietää ja Silvennoinen ei tiedä.