Kyyberi
Luottopelaaja
ON! kuulin kopin läheltäOnko varma tieto?
ON! kuulin kopin läheltäOnko varma tieto?
Kiitän.Oi kaunis foorumimme meidän ystävien ja rakkaiden. On kylmä…hiljainen…synkkä yö. Suuren ja mahtavan nokia areenan ovilla on hiirenhiljaista. Kamina sammumassa ja klapit vähissä. Mitä minä teen?
Saapuuko johtajamme, herramme, isäntämme @Haikuri ristiinnaulitsemaan minut jos nukahdan ja petän toverini?
Menetänkö toivoni? Vaivunko lopullisesti synkkyyteen?
En.
Yksi suuri mies tuo minulle uskoa, voimaa ja taistelutahtoa pitää kipinää tämän mahtavan foorumin yllä….
Uskon sinuun vapahtajani Timo ”Tillu, Painija, Vien naisesi, ja autosi” Koskela. Tuo minulle minun jokapäiväinen leipäni. Tuo minulle se ilo ja halu. Tuo minulle AR22. Tuo minulle JT32. Tuo minulle ML94. Mitä vain.
Täten on aika jatkaa vuoroani. Teen sen teille ystävät hyvät. Tämä on kohtalo. Huomenna tapahtuu.
Rakennuttaako Are oikeesti taloo pirkanmaalle, vai mikä juttu?Tilannepäivitystä #22 kämpiltä
katso liitettä 7332
Eilen päästiin jo tekeen lattiavalut, seinät ja katto valmiina. Jätkät lähti kahville. Illalla ois tarkotus päästä jo asenteleen keittiökaapit ja pikkuhiljaa seiniin väriä. Eiköhän ens viikolla oo muuttokunnossa
Tillu ja Ripa rakennuttaa, mutta Are ei tiedä tästä mitään, tämä on ns. ylläri.Rakennuttaako Are oikeesti taloo pirkanmaalle, vai mikä juttu?
Ja sen takia tässä julkistuksessa on kestäny ku Tillu ja Ripa ei halua näyttää keskeneräistä pakettia.Rakennuttaako Are oikeesti taloo pirkanmaalle, vai mikä juttu?
Rakennuttaako Are oikeesti taloo pirkanmaalle, vai mikä juttu?
Nick Bonino? Juuri heitetty waivereihin, niin onko Tillu käynyt apajilla?Mikä toi Bonino on Ilveksen ig-seuraajissa
Mikä toi Bonino on Ilveksen ig-seuraajissa
2 kautta Clendeningin kanssa...? 2 Stanley Cupia...? 22...? Are SEKÄ Bonino?Eikös tuo meidän Tillu ole perinteisesti poistanut nämä NY Rangersin pudokkaat meille?
ps. on tuolla Boninolla näköjään yhtä monta yhteistä pelikautta meidän Clendeningin kanssa, kuin mitä hänellä on noita voitettuja Stanley Cupejakin eli kaksi!
NYT MÄÄ YMMÄRRÄN MIKS ADAM VAPAHTI NIINISTÖN. Tillu käytti suhteita. Suomi ei liity natoon jos Niinistö ei käytä vipuvartta Bideniin joka taas pakottaa Boninon Ilvekseen.Nick Bonino? Juuri heitetty waivereihin, niin onko Tillu käynyt apajilla?
Mikä toi Bonino on Ilveksen ig-seuraajissa