Mulla on vähän kaksijakoinen mielipide Nenosesta, eli en ihan ymmärrä näitä "ei mitään käyttöä"-juttuja.
Katsotaanpa asiaa ihan kylmästi paperilla, eikä keskitytä vain yhteen ainoaan seuravaihtoon kesken kauden, eli Tappara-pestiin.
Kyseessä on siis mestaruuden ratkaisija Pennasen kultakaudelta Kerhosta.
Kyseessä on kahden kauden HPK:n kapteeni ja kahden kauden varakapteeni.
Maalimäärät liigassa kausittain kaudesta 15-16 alkaen:
18, 13, 18, 16, 16, 12, 17, 16 ja nyt vielä vajaalla kaudella 7.
Viime kaudella Ilveksessä kolme pelaajaa teki enemmän maaleja kuin Nenonen, toissa kaudella kaksi.
Nyt kun mietitään, että meidän laitureista löytyy näitä "ei koskaan osuvia", niin tosiaanko niin, että Nenonen näillä lähtökohdilla olisi meillä vilttimies?
Mitä pleijareissa onnistumiseen tulee, niin siitäkin sentään näyttö löytyy - toisin kuin useammalta meidän laiturilta.
En tiedä kuinka vakavasti huhuun pitäisi suhtautua, mutta kai Nenoselle sentään voisi jotain käyttöä löytyä...
Ja ei tosiaan kannata unohtaa, että Pennanen on tässä sarjassa mestaruuden voittanut mm. Nenosen kanssa. Jos Pennanen haluaa Nenosen, niin mä oon valmis uskomaan, että hän tietää jotain enemmän kuin moni palstalainen. Eli klassinen: jos päätyy tänne, niin todennäköisesti hyvästä syystä.