Ilvesfoorumin kipinävahti 2024

Status
Viestiketju on suljettu.

Magevaan

Vakiokokoonpanossa
Meillä on Jypiläinen myyrä keskuudesamme!
Heti ilmoittautumisen jälkeen paikallinen sheriffi saapui. Takavarkoivat kaikki seurantalaitteet ja kuvat Jerrystä mitä olin liimaillut seiniin.

1000042263.jpg

Viimeinen kuva tirkistekyreiästä klo 7.25.

Eivät onneksi löytäneet Jopoa hangesta millä saavuin. Illalla takaisin tampereella valmiina uuteen käskynjakoon!

Duck You

Vakiokokoonpanossa
Tänään onneksi riittää aihetta kaikenlaiseen spekulaatioon vaikka huhuja ei sen enempää tippuisikaan. Puolenpäivän aikaan käy ilmi jo SaiPan ja HPK:n kokoonpanot ja mikäli siellä on Liigan sisällä joku pelaaja liikkumassa niin ei varmasti tule tänään olemaan kokoonpanossa.

Oma veikkaus että Nenonen katselee poppareilla tänään ja hyppää paluumatkalle Ilveksen bussiin. Sitten helmikuun puolella vielä Pohjois-Amerikan puolelta tulee sentteri.

Don Corleone

Luottopelaaja
Voiko joku hakea mut pois täälä Jerryn talon ikkunoista pois,ku tais huomata mut
@Magevaan pääseekö bioroskikseen? Onko tilaa?

Schweinstein

Vakiokokoonpanossa
Voiko joku hakea mut pois täälä Jerryn talon ikkunoista pois,ku tais huomata mut
@Magevaan pääseekö bioroskikseen? Onko tilaa?
Jos ihan hetken odotat nii pääset kohta tänne puumajaan mitä oon väsänny under the radar ja tää on iha just valmis! TÄÄLÄ ON KAMIINA

IhanJuniori

Junioripelaaja
Minulle @Haikuri oli enemmän kuin pelkkä palstaveli. Haikuri oli symboli. Haikuri oli myrskyn jälkeinen linnunlaulu. Haikuri oli ystävän lämmin halaus. Haikuri oli rakastavaisten suudelma lentokentällä. Haikuri oli lapsen nauru vanhainkodissa. Haikuri oli vastasyntyneen hellä puristus isän etusormesta. Haikuri oli lohduttava käsi olkapäällä.

Haikuri ajettiin soihtujen kanssa yhteisöstä pihalle. Ilvesfoorumi kutsui jälleen profeetan luokseen ja poltti hänet lopulta savuna ilmaan.

#MinäolenHaikuri

Magicians are the most honest people in the world. They tell you they're going to fool you, and then they do it. - James Randi
Tästä innostuneena.

"Because he's the hero Ilvesfoorumi deserves, but not the one it needs right now. So we'll hunt him. Because he can take it. Because he's not our hero. He's a silent guardian, a watchful protector. A dark knight."

M22

Luottopelaaja
En kyllä ainakaan ulos alkaisi Gunnaria nyt laittamaan, voi maalivahti tilanne mennä vaan huonommaksi sillä..
No ei oo pelkoo!
Takuuvarmasti ei löydy Ilveksestä, tai muistakaan liigaseuroista sen puoleen, niin tyhmää seurajohtajaa, että tässä tilanteessa laittais Gunnarssonin pois. En edes ymmärrä alkuperäistä viestiä, mihin vastasit, kun ei se nyt sarkasmiakaan kait voinut olla.

NiemelänHölö

Rivipelaaja
Meillä on Jypiläinen myyrä keskuudesamme!
Heti ilmoittautumisen jälkeen paikallinen sheriffi saapui. Takavarkoivat kaikki seurantalaitteet ja kuvat Jerrystä mitä olin liimaillut seiniin.

katso liitettä 7539
Viimeinen kuva tirkistekyreiästä klo 7.25.

Eivät onneksi löytäneet Jopoa hangesta millä saavuin. Illalla takaisin tampereella valmiina uuteen käskynjakoon!
Oliko kyse tästä? Olin kans paikalla päivystämässä.

Screenshot_2024-01-30-08-38-31-12_c0d35d5c8ea536686f7fb1c9f2f8f274.jpg

Status
Viestiketju on suljettu.